Market cap rundt 12.5 millioner nå
Er det noe liv her eller er det like dårlig stilt som med Gaming Corpse?
Post mortem online
Det pågår en emisjon i dette selskapet til 0,27 pr. aksje
http://www.starvault.se/20160822%20Press%20Beslut%20Star%20Vault.pdf
De er som om Funcom bare hadde hatt Anarchy Online å gå på idag… Kjøper du fortsatt aksjer i dette selskapet?
Jeg er inne i denne igjen og klar for morgendagen.
Rapporten kom idag tidlig. Spennende tider og de skal nå satse på flere små spill for å dekke flere markeder. De er også igang med å ansette flere. Liker den tankegangen.
Henrik Nyström lyfter också fram den nyemission som Star Vault nyligen genomfört och som tillförde bolaget drygt 5 miljoner kronor.
“Med emissionen avklarad inleder vi nu planerad förstärkning inom Mortal Onlineutvecklingen samt att vi inleder sidoprojekten bredvid Mortal Online i form av små spel till en bred publik”, skriver han.
http://www.va.se/telegram-fran-direkt/?NewsId=3647158:F37117EB-FD51-4DCB-B47C-A46E1422C4EB
Jeg kommer til å kjøpe litt mer imorgen. Jeg skal denne gangen prøve å holde meg inne i denne aksjen noe lengre enn jeg har gjort tidligere. Tror retningen Henrik nå vil føre selskapet er mer riktig for å komme seg litt opp av den nedgangen de har hatt. Liker selskaper som dette med så lav aksjekurs.
Spillselskap med så lav aksjekurs begynner å bli en sjelden vare i dagens aksje marked.
De som er så små pleier vel ikke være børsnoterte? Det er vel bare selskaper som har vært verdsatt høyere og gå på en smell som er i denne klassen…
Star Vault er jo “notert” på AktieTorget. Hakket ned fra First North (som heller ikke er en børs). Mye rart på disse listene Men også noen gullkorn. Starbreeze var på AktieTorget da jeg først kjøpte aksjer der.
Star Vault kommer til å melde om et par nye småspill i løpet av kort tid, aksjen kommer til å stige litt, jeg selger og tjener penger. Det er planen
Skilsmisse?
Aksjen opp +12,58%
Stemmer
Må si du har merksnodig tilnærming til hvilke aksjer du ser på som interessante.
Kjøpt 3000 aksjer i Star Vault på kurs 0.32
Latterlig lite beløp, men klarer ikke stå HELT utenfor heller