Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Star Vault (STVA-B)

Det var en gang jeg hadde aksjer der, men solgte de med minigevinst for lenge lenge siden.

Kjøpetid snart? :sweat_smile:

Yep, vente litt til enda dog.

Men den kan fint ta en Toadman

Toadman for referanse.

1 Like

ikke veldig imponert, fra lukket beta. man kan sloss naken CE-style.

https://www.youtube.com/watch?v=MpN7ee67obs

Nei jeg var nok ganske ironisk :slight_smile: Spillet ser jo ut som det stammer fra tidlig 2000 tallet (som 90% av spillet helt sikkert gjør). Har faktisk mer tro på kattespillet deres, men selskapet ser ganske så skakkjørt ut. Imponert at de faktisk klarte å dra 800k ut av folk i siste emisjon.

Der hadde jeg plutselig over 1000% avkastning i Star Vault. Synd jeg bare hadde en minilyttepost som jeg glemte å følge med på :wink:

2 Likes

Ja det er problemet med disse lyttepostene. Man må huske å lytte. Jeg var klar over at denne kunne gå bananas men fulgte ikke med når emisjonen kom. Dette er et case som kursutviklingen fort vil bli lignende funcom før age of conan release. Veldig likt spill også. Tipper aksjonærmassen er ganske lik også på godt og vondt. Jeg venter på en mulig utsettelse. Age of conan fikk det og kursstup.kjøpsanledning er det da. Sitter kun med lyttepost her.

Denna aksjen, fivepg og gcor er alle eksempler på aksjer med veldig lav mcap. Disse kan gå bananas hvis man begynner å regne på potensiale hvis de lykkes. Slenger tradere seg på og haussen starter er sånne 1000 prosent mulig.

1 Like

Nå er det på tide å plukke denne opp igjen. MO2 full release 25.Jan. Begynner å få mye oppmerksomhet. Meldte dag at de allerede har solgt for 9m Sek.

Hvorfor vurderte du ikke denne når den var rundt 0.7kr i høst ?

Godt spørsmål. Var ikke klar over selskapet da. ATH spillere i kveld etter server wipe/stress test av nye servere. Under en uke til spillet slippes. Tipper vi får en bra oppgang om spillertallet holder seg her

Blir spennende å se hvor mange spillere etc det blir når servere kommer opp å gå. Sliter litt med starten ser det ut som.

ser vedlig bra ut over 7000 som spiller nå. Lirik spiller på twitch.
Flere her som er inne ?

@megetgod har väl otroligt snyggt inne här. :wink:

Synes launch har gått veldig bra. Må bare få hotfixet at folk blir DC å få mer server kapasitet
Håper Lirik skal spille igjen

1 Like

Star Vaults VD Henrik Nyström uppdaterar runt Mortal
Online 2 – över 15.000 spel sålda på 20 timmar
Mortal Online 2 (”MO2”) lanserades under gårdagen som planerat. Det skedde kl 19 svensk tid. Något
mer än 15.000 spel har hittills sålts via Steam sedan full release. MO2 har idag under eftermiddagen
adderats som titel till Nvidias försäljningsplattform Geforce Now och inom de närmaste veckorna
planeras MO2 vara tillgängligt för köp även via Epic Games Store.
Överlag är lanseringen mycket lyckad. Vi ligger mycket bra till på top selling listor sedan vi gick live
med full release och arbetar för fullt med att åtgärda några buggar som visat sig i samband med den
kraftiga spelarökningen. Totalt har Mortal Online 2 nu sålts i över 90.000 exemplar (inkl förköp och
kopior i samband med stress-test) och har ca 70.000 aktiva spelare. Detta bådar gott inför att bygga
upp en stor, stabil och långsiktig spelarbas som betalar för MO2 varje månad.
Det är en stor dag för oss på Star Vault. Tack vare Mortal Online 2 skall vi nu sätta Star Vault på
världskartan som framgångsrik MMORPG-studio!

1 Like

Skikkelig juling i dag på star vault. Jeg har kjøpt mer da spillet virker relativt godt likt og kommer nok til å sette ny ATH i dag også. Virker som de har rimelig god kontroll på feilene som oppstår så blir nok en del patcher fremover som kommer til å hjelpe på reviews

1 Like

Noen flere som er inne som har noen tanker om fremtiden ?

Update on Server Queue Issues - Mortal Online 2

1 Like

ATH i dag ble 9409 slik jeg har forstått det er mange av disse i kø. De som streamer spillet elsker det uten om server problemene da, men det er egentlig et luksus problem at de har mange mange flere som vil spill en hva de forventet.
Godt at de har kontaktet eksperter utenfra for hjelp