Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg har ikke deltatt spess mye (av ulike grunner) men tipper og håper du har lært noe og fått noe ut av alle diskusjonene her da (de litt seriøse).

Hadde vært veldig kjedelig hvis alle var enige.

1 Like

Enig :slight_smile:

1 Like

I menighets-aksjer er typisk forum-diskusjonen og samholdet best når man er i minus. Man klamrer seg til et felles-skap for å få bekreftelse på at investeringen er god hvis vi gir det litt mer tid…
Noe å tenke på for aksjonærene i PHO, STAR, Funcom, NATTO etc

1 Like

Tror den minst vil dobble seg fra minimum, der min. er minste kurs frem til release. Spm er bare hvor dette minimumet er. Det er slik mønstret har vært i små spillaksjer som Funcom, STAR, CD Project.

1 Like

Jo sikkert, men jeg tror det beste er å tenke selv, men så klart ta inn over seg og vurdere andres synspunkter og motargumenter.

Dette har jeg fra markedspsykologi og det mest interessante er dette med forumaktivitet og i minus synes jeg. Jeg prøver å huske tilbake om jeg var i minus første gang jeg oppsøkte en PHO-tråd på hegnar, sannsynligvis var jeg det.

Hva med deg Holmes, når ble du mest aktiv på Natto-trådene på hegnar/her? I pluss eller minus?

Jeg har vel stort sett vært i minus bortsett fra en liten trade i plus i begynnelsen. Men tror jeg var mest aktiv da den begynte å gå ned siden jeg synes det var ulogisk. Så kommer litt resignasjon, man må liksom godta markedskreftene. Jeg har ikke solgt noe, men venter på fasit, dvs informasjon fra selskapet/rapportene

Edit: Dette handler om Natto, ikke STAR hvis noen skulle lure.

Informasjons overtak… Informasjon om hva da?:

*Flere opptrykte aksjer, mer utvanning?
*Ny DLC hypefilm?
*En morsom twitter melding?

Når har du kommet med info som gikk på at her bedrer bunnlinjen seg? Jo det skal jeg si deg … det var 2013 det. Man kunne lese fra Onns, “se her, salg ditt og datt veldig bra, denne skal opp” og så kom rapportene som viste at her kom det rasende cash inn på konto i høy fart. Her hadde Onns gitt et bra tips om en god investering… Altså du preiket om et selskap som skapte verdier for aksjonærene… Fra midten av 2014 har du dessverre sluttet med det… Det siste året har vært haus om ditt og datt som ikke har gitt spesielt mye til bunnlinja. Beklager at jeg kom til Starbreeze tråden for å snakke litt fornuft til menigheten. P/E 50 ække normalt skjønner du. Skal du få radbrekke hele gjengen med denne galskapen. Prise SB til 3 milliarder…? Tikkende bombe som snart vil høste ofre spør du meg.

Og dette bør du tåle høre med tanke på den komunikasjonsformen du har lagt deg på mot Funcom aksjonærene.

1 Like

For noen uker siden hadde du sånn respekt for pdx og ville dustutere saklig her på forumet, mens du samtidig la ut direkte løgner og trollet hegnar 10 ganger i døgnet. Kalte meg for løgner osv. Nå kommer sannheten opp til overflaten. Godt godt!

Test å ta deg en lang pause. Gjorde jeg av samme grunn for en stund siden, og det hjalp faktisk.

Han har sendt PMs til meg og… Litt rart i grunn…

Men dette er helt sikkert off topic. Hva med å droppe personer og snakke om StarBreeze i denne tråden…?

2 Likes

Trenger ikke bytte om han trekker seg ut. Da hadde det blitt skikkelig saklig og konstruktivt her.

helt enig, gamescom arrangeres fra i morgen:
http://www.gamescom-cologne.com/gamescom/index-9.php

5-9 august

Skal Star eller samarbeidspartnere delta der?

Har ikke sett noe, men naturlig å være der med noe synes jeg. Star har store planer for fremtiden og dette er en naturlig møteplass.

Ba jeg deg ikke om å slutte å sende meg meldinger Onns? Merkelig det der Onns! Hvordan du opptrer så ordntlig synlig, men sender spydigheter og trusler om banning og rapportering i private meldinger. Og er en helt forskjellig person fra forum til forum. Tragisk!

Hmmm… STAR trenger ikke investorvilje medmindre de er interessert i å hause kurs slik at de kan kjøpe teknologi uten å betale for mye… Så skjønner ikke hvorfor de skal dra og holde noe offisielt hvertfall… Det er for tidlig til å starte noen markedsføring. TWD er vel 2 år frem i tid?