Ville ikke tatt gordon alt for seriøst på denne tråden
Nei, ikke ifølge Aas iallfall
Det interessante er at dette var kjent på avanza-forumet og her i går og kursen bevegde seg ikke før nyheten kom i pressen. Dette betyr nok at mange i den harde kjerne av STAR-investorer er full-lastet nå.
Skulle jeg tippe faller den tilbake om noen dager hvis ikke det kommer nyheter. Det gjorde den første gangen denne karen kjøpte. STAR er en trader-favoritt når den først er i vinden.
Problemet er vel volumet i A aksjen. Er jo ca 10 ganger større aktivitet i B aksjen i dag og da står CEO for 1/3 av kjøp i A aksjen…
Jeg tror forskjellen i kurs på A og B aksjen vil øke når CEO er ferdig med konverteringene sine
Aktiviteten i A aksjen vil jo gå ned når han er ferdig med “konverteringen” sin. DVS , når han slutter å selge B og kjøpe A så vil jo en stor del av aktiviteten i A forsvinne.
Han har jo ganske mange aksjer igjen å “konvertere”
Generelt så er det kjekkere å sitte i en aksje med litt omsetning. Om det er riktig her kan jo diskuteres men jeg tenker at hvis ting plutselig går til helvete med TWD så tror jeg det er lettere å komme seg ut av B aksjen.
Hausingen når nye høyder. Denne skal ned pga fundamentale forhold.
Edit: hvem tør vedde i mot at denne stuper rett ned i morgen?
Sitter med mitt USD veddemål og TEL… Men det var en god ide… tror eg shorter Starbreeze før kvartals rapport om den ikke har fallt nok.