Og du stusser ikke over i det hele tatt at aksjene kom på denne fyrens VPS med perfekt timing i forhold til endt regnskapsår… Hei… Jeg bare prøver å påpeke at dere spekulerer villt og hopper til konklusjoner dere burde holde dere for god til. Ta dere en pause i hausingen. det hjelper dere lite.
Du selv er jo fyren som har hauset at nå skjer det testing og at Geminose testresultat finnes inhouse i StarBreeze. Gjelder ikke det lengre nå da?
Jeg snakker ikke opsjonsprogram. Jeg snakker aksjer gitt som del av lønn. Jeg har slik lønn… Kommer parr tre måneder etter regnskapsårets slutt. Folk I toppen har gjerne slikt MEN Onns gutt hopper rett til med hausinga, "OMG OMG Nå har CFO kjøpt StarBreeze for alle sparepengene sine…!!! "… Dude jeg sier slapp av, det er mange grunner til at en fyrs beholdning øker og jeg er ganske sikker, gitt timingen, at dette at det dreier seg om lønn eller bonus om du vil… På akkurat same måte som jeg selv motar aksjer som en del av lønn. Men hei… Gå for solskinnshistorien… Passer hausetoget best… Ikke sant?
Slettet av admin, upassende
Kunn salgsanbefalinger. Jeg begynte å følge denne aksjen for sent til å kunne få oppleve at det var oppsidepotensiale på fundamental grunnlag.
For å prøve å gjette hva som skjer i fremtiden: Hva tror dere kvartalsvis EBIT er for Starbreeze f.eks. et halvår etter at TWD er sluppet?
Jeg vet ikke sjøl, har ingen Starbreeze aksjer nå.
Hadde forventet litt mer action her i dag, men kanskje teorien min stemmer om at interessen er i ferd med å dø ut litt nå uten triggere i høst (som vi kjenner til).
For at denne skal ned til 5-6 SEK tror jeg en utsettelse av oTWD må til og det er jo ikke helt umulig. Har sett igjennom siste rapport og i alle fall jeg finner ingenting om release av oTWD i løpet av andre halvdel av 2016 som tidligere kommunisert.
Det står nå: “Vi gör stora framsteg och ett spännande spel tar form i våra studios i Los Angeles och Stockholm.” Mindre utsettelser er helt vanlig i spill-bransjen.
RAID skal vises frem på E3 til neste år eller for å være nøyaktig:
“Vi har för avsikt att ge allmänheten en första titt vid E3 i Los Angeles i juni 2016.”
“GEMINOSE-världen växer på i bra takt. På vår virtuella ö kommer de små söta djuren släppas loss 2016.”
Dead by daylight:
“Vi längtar efter att få sätta lite skräck i våra spelare under 2016”
Utrolig hva en pressemelding kan gjøre
Hehe den var god. Ikke ceo heller? Hvem er det som styrer skuta når hverken ceo eller CFO vet hva som skjer?
LOL… hva er dette for noe surr?
Har ikke han også handlet da?
Alltså, det blev ju offentligt redan igår. Att det var ett köp. Varför inte bara gå på den informationen istället för att hitta på massa trams om att det var bonus/lön etc? Don’t get it…
Uansett skal CFO ha full oversikt, ellers blir det kanskje vanskelig å planlegge det økonomiske?