Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Delkop synes du er pitte litt på tynn is nå… Begynner å bli ganske
ekstreme holdninger/meninger sammens med din partner nå hvis du påstår
at Minifguren fra 1970 ikke har litt bedre feste enn Chima.

Det har jeg jo ikke skrevet. Chima er en stor merkevare for Lego. Chima Online har gjort det sammenlignbart el. bedre enn LMO. Derfor er sanns stor for at LMO ikke varer så mye mer en et år el. to. Det er det som står skrevet.

Litt ufint av deg å tilegne med ting jeg aldri har sagt.

2 Likes

ok, da beklager jeg det.

Har inte testat det själv, så din åsikt kan jag inte säga något om. Däremot så finns det inte en enda recensent som håller med dig. Har sällan sett ett spel fått så höga betyg runt om i världen… På Steam är 95% av 17.500 recensioner “överväldigande positiva” så det är inte så många som håller med dig.

Men å andra sidan, det är ingen skräll att du tycker det är ett skitspel bara för att det är utvecklat av SB :wink:

1 Like

@spararn de steam tallene betyr ikke det du skriver. Det de sier er at 95% har anbefalt spillet og at det i aggregat er overveldende positivt. På steam kan du bare anbefale eller ikke anbefale, ikke gi noen karakter.

2 Likes

Brothers er et veldig fint spill, men det har ikke så mye å gjøre med dagens Starbreeze. Det er vel fra gamle Starbreeze og påbegynt før Overkill ble kjøpt opp. Det sier vel litt at Bo solgte det så lett og at de ikke utvikler nye spill med Fares.

1 Like

@gordon, jeg foreslår at du tar deg en pause fra denne tråden.

4 Likes

Hvor stor markedsandel får starvr tror du?

kan starvr brukes med alle vr spill?

Husker du HD DVD? :slight_smile:

Ikke helt sammenlignbart da, er litt lettere å støtte to vr headset.

2 Likes

Ny DLC er ute

The DLC is a financially beneficial collaboration between independent developers Torn Banner Studios and Starbreeze Studios.

Right now, there is no common standard for would-be VR leaders to adopt in the first place. Valve is pushing OpenVR for its SteamVR solution. Razr is pushing OSVR (Open-Source VR), which it claims can unite disparate standards on a common platform. Obviously a company like Oculus, which has invested in its own custom hardware and pioneered software approaches, isn’t going to be keen on just jumping onboard someone else’s platform — not when hardware sales are directly tied to its own financial success. We can safely assume that Sony will have its own SDK and solutions as well. Palmer notes that Oculus Rift hardware support “is currently (and has generally been) pretty much broken when it comes to Rift support. When it does work, support through SteamVR is far behind our own SDK

1 Like

Du kan godt få rett til slutt, men dette er status nå når det gjelder interesse: