Hvorfor skulle en markedsledende aktør kjøpe opp en som feiler? De har mest sannsynlig feilet fordi teknologien deres er dårligere.
Litt som med AMD vs Intel, hvor R&D budsjettet til AMD er knøttelite, og de leverer bra, men hakket dårligere produkter?
Du er så blind mann… Jeg har nå lest en god del kritikk av SB sitt product. De henger langt etter aktører. Advarer deg, det er ingen god ide å overse hva brukerne mener… Folk er ikke fornøyd.
Prototype det er noe du bygger tidlig i investering løpet… For demonstrasjon av noe nytt og veldig bra…
2 problemer bare:
-
SB har allerede tatt på seg en haug med forpliktelser ved at de satser på alt som kan krype å gå. Penger flyr ut vinduet for å si det slik. Skal de virkelig investere mer for å komme til en produksjonsmodel? Hvor skal de ta pengene fra?
-
Prototypen demonsterte ikke noe nytt og bra. Tilbakemeldingene er dårlige på flere forskjellige punkt… Stemmer ikke det?
Er konseptet å lage et VR produkt som er dårligere enn hva alle andre klarer å lage?
Høres ut som suksessen allerede er i boks? Jøye meg, må være litt av noen supermennesker der borte hos SB som kan inkasere salgshit ett år før de starter salget. Jeg tror at her kommer det til å bli tøffe tider om salget ikke går så bra som du allerede vedder allt på.
EDIT: Vær forsiktig… Hadde jeg vært deg nå så hadde jeg sikret før denne tar svalestupet.
Ja jeg vet… Du har gjentat i det kjedsommelige “Ikke still spørsmål, for StarBreeze er gud. Tro og du vil komme til Nirvana”
Nei, det han har gjentatt i det kjedsommelige er hvilke spill/produkter Starbreeze har planlagt (børsmeldt) at de kommer med. Det virker ikke som du får med deg noe som helst av det. Ref: utsagn som
Tack för länken Onns
Jag har svårt att se hur man ska kunna misslyckas med VR med tanke på hur otroligt lite de fick betala för förvärvet. Alltså… om det går åt helvete och man bara når en halv procent (0.5) av dessa 30M… så blir det ändå en ganska fin bit till SB.
"If the 30 million projected headsets retailed for the $300 expected in the first wave of launches, that would put hardware sales through 2020 at $9 billion. "
Fast det är klart, man kan ju bortse ifrån potentialen här och ta för givet att SB kommer att ge bort sina headset gratis och att ingen kommer vara intresserade av att de har den bästa tekniska lösningen när det gäller upplösning och FOV…
rødt i dag og… Ser ut som markedet er enig med meg faktisk…?
Haha ja, vilket ras Slappna av, det finns ingenting som pekar på att den ska ner. Ingen vill sälja, alla håller på sina aktier för att de förväntar sig en värdeökning.
-0.48% ner på B och 0.0% i A.
160 tusen aktier totalt omsatta i A & B.
Det finns över 200M aktier i bolaget…