ja hva pokker skjedde +0.40% I et vindu ad 10 min…
mer utgifter?
kostet mye
samtidig så snakker du om vanvittig inntjening hele tiden, mens bunnlinja er 0. Hva mener du med vanvittig (tall please)
Javel så kunn 16 Millioner SEK sier du… Da kan jeg hvertfall gange det med 2 for å nærme meg realitetene for hvor mye som er brukt på dette. I tillegg hvor mye mer skal brennes av før utviklingen er i boks.
Starbreeze har 110 mill SEK på konto og totalt brennes nok 50 mill SEK totalt på dette høyst risikofyllte prosjektet. Jeg er glad jeg ikke sitter i same båt som dere…
Haha var tvungen att titta här inne hur nyheten skulle tas emot.
Resten av alla investerare ser det här som en riktigt bra nyhet och det kommer garanterat att göra att många fler får upp ögonen, men nä, klart det var en negativ nyhet. Det borde jag förstått… Det är som en cd-skiva som hakat upp sig, ebit ebit ebit ebit… bunnlinje, bunnlinje, mer utgifter, risikofyllte prosjekt, market cap vs bunnlinje, flopp, svalestup osv osv…
Det är humor!
Ja det er nok komplett vanskelig å forstå at man kan tenke at VR prosjektet blir dyrere når det legges til flere features.
Når det gjelder EBIT, så er jeg enig med deg. Skikkelig bitch altså at aksjekursen ikke bare kan fortsette opp og leve sitt eget liv uten at det hele tiden må leveres bra driftstall… Tenk så deilig det hadde vært, da kunne vi alle bare holdt hender inne på forskjellige forum og fortalt fine historier til hverandre så ville aksjekursen gått opp helt opp av seg selv… Svensker altså
Haha ja vi måste vara helt lost.
Dumma svenskar som köper aktier i ett bolag som man tror kommer öka värdet på sin investering med tiden. Vem gör sånt?
Du sier det jo selv, at vi er så dumme på dette forumet fordi vi bryr oss om utgifter og EBIT…
Det er det som er greia du MÅ bry deg om det om din investering faktsik skal bli mer verdt. Det er ikke bare å poste en haug med poster på et forum fordi det nettopp har kommet melding om at den relativt kjøpeglade CEOen har utvidet et nokså luftig prosjekt nok en gang… SB har bare 110 Mill SEK igjen nå… Begynner det ikke bli vel spennende dette når dere Brenner av 55 mill SEK I kvartalet?
For meg så virker det som ledelsen i SB ikke har kontroll
Ja det må være frustrerende at man ikke har troen på hausestoffet ditt. Hvem så gjør hva er hyggelig nok å prate om det, men du skjønner hvist ikke at tallenes tale er det viktigste uansett hvor du snur og vender på det. Du er notorisk for optimistisk til alt. Kommer det en melding så er du ute å poster med en gang “jaaa nå snur det” …Mens folk selger bare igjen og igjen mens den stadig synker lavere. Grunnen er, markedet vil ha betydelig positiv drift når selskapet er priset vanvittig høyt. Ta lærdom… Få det med deg, denne bobla klarer dere ikke hause lengre opp uten at SB leverer noe mer enn PD2 suksessen de hadde. Vedr cash burn så vil tiden vise om det stemmer. Brenner SB av like mye nå neste kvartal så tror jeg de straffes hardt for da begynner det bli litt ukomfortabelt.
Igjen, vil jeg råde deg til å fokusere mer på ballen og mindre på mannen.
Var ser du att kursen stadigt sjunker? http://imgur.com/nLyuepD
Såvitt jag ser det, så sitter alla och håller på sina aktier och inväntar 2016 och framåt.
interessant at Tobii stiger mer enn Star på nyheten. Det viser at markedet der priser inn en viss suksess. Den aksjen er også mer tilgjengelig
Kjøper en liten sjansepost for moro skyld litt rally i dag får vi vel tro
Og der kom endelig en skikkelig beklagelse til xboxone-fansen og en beskjed om at dette blir fikset senest før året er omme.
edit: dette likte jeg, bedre kommunikasjon:
Communication going forward
We are working on improving the way we communicate to you regarding
future content. Our ambition is to give you more updates like this, be
it weekly or biweekly. Even though some weeks might be slower than
others and not contain any important news, we still want to keep you
posted and make sure you know that we’re still working on everything and
haven’t stopped supporting either of the platforms.
en sier :If you can give us information weekly or biweekly that would be
wonderful, I know a lot of people get frustrated by the lack of
communication sometimes.
svar Almir:“Agreed, we’ve been bad at keeping our console heisters updated. This’ll change now.”
kilde:
De har ihvertfall baller når de sier at det godt kan ta tre måneder til før problemer er fikset.