Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Nei , jeg er enig i at vi ikke vet om dette var lurt. Spørsmålet er jo hvor mange som faktisk boikotter PD2/TWD pga dette. Mange skriker jo høyt og så går det over :slight_smile:

Boikot er nå en ting, men side opp og side ned med dritt om et selskap ute på nettet vil for alltid være der som en mørk sky. Litt som for FUNCOM bare det at FUNCOM har flere slike skyer. Heldigvis er noen av de på litt bedre avstand nå.

Ja. Håper forresten på at FC fortsetter å fokusere på spill som ikke krever hosting. Blir mye enklere å ha greie inntekter selv om spillene er noen år. Er bare å se på Payday: The Heist. SB drar fremdeles inn noen mill i året på dette spillet og hadde de hatt utgifter til hosting slik som FC har hatt på sine spill så hadde det vært lagt ned for lenge siden.

4 Likes

Igjen ser det ut som vi skal stenge over SMA50…Dvs kjøp

omg… kjærlighet gjør deg blind…

tror på caset. Aksjen er ganske dyr, men ta indikerer videre oppgang. Er mye lettere lastet nå enn jeg har vært tidligere når det har sett billigere ut. Hele aksjemarkedet er dyrt, men det skal visst bli enda dyrere

43700!

2 Likes

Dumpet ned på 78% positive nå

Tipper på denne

1 Like

kl 11:25 = 32k spillere

2 Likes

Fasit ble en hoppe-animasjon + 4 nye masker + community event der du kan få en drill og en safe…

2 Likes

Ja her vil jeg si at noen har “bæsja på leggen” når de har satt opp dette som rewards siste dagen…

2 Likes

En mer ydmyk Almir nå

We’ve received a lot of good feedback on how we do our community
interactions. We’ll be working a lot closer to the community going
forward; for example, we’ll discuss our suggested changes on the weapon
balance fixes as well as Infamy 3.0 before we start doing it; the goal
is to be transparent where possible.

og tipper han gleder seg til denne

I’ll be doing an AMA on the PAYDAY subreddit at 1PM CET tomorrow where
we’ll discuss the recent changes. You’re welcome to join and ask any
questions you might have.

2 Likes

Ja ja kanskje ikke så dumt at det ikke ble de alt for store forandringene nå, vet ikke om community hadde orket noe mer drastisk nå.

Bra med spillere i dag da

52,376
24-hour peak