De har satt av penger til å betale bonus til distributør, men tror ikke målet der dette betales ut nås. Var vel wendros om jeg husker rett
Jeg spilte CS i går og fikk en kniv i en kasse. Solgte den for 395kr.
Sjekket også en av de kassen som dropper og det var solgt over 100k av den siste døgn. Prisen var rett over 3kr.
Ja mye mer enn jeg hadde trodd.
Jeg fant en oppskrift som jeg ikke har prøvd over salget for 1 gjenstand per dag
För att få fram en summering per dag:
- Kör helst med Google Chrome. Gå sedan till respektive sida, ex (för Sputnik):
http://steamcommunity.com/market/listings/218620/Sputnik%20Safe
- Tryck på F12 för att få fram “Web developer tools” och klistra in det nedan (i Console) och tryck på Enter:
g_plotPriceHistory._plotData[1].reduce(function(mem, row){ var date = new Date(row[0]).toString().substring(0,15); mem[date] = (mem[date] || 0) + parseInt(row[2],10); return mem; }, {})
Detta ger just nu resultatet:
Fri Oct 16 2015: 5869,
Sat Oct 17 2015: 4380,
Sun Oct 18 2015: 4151,
Mon Oct 19 2015: 2570,
Tue Oct 20 2015: 980
För Crimefest 2 safe (http://steamcommunity.com/market/listings/218620/Crimefest%202%20Safe) är resultatet:
{Fri Oct 16 2015: 10757, Sat Oct 17 2015: 7739, Sun Oct 18 2015: 6381, Mon Oct 19 2015: 3936, Tue Oct 20 2015: 1749}
Kom over Starbreeze i en artikkel om VR: http://www.tomshardware.com/reviews/virtual-reality-basics,4220.html
Hmmmm… PD2 nå på en 17 plass. Jeg tror PD2 tar kvelden nå for alvor. Vet ikke om det er all den dårlige omtalen som gjør det eller det ville skjedd likevel?
Var hvertfall helt annerledes i fjor.
Jeg var det fordi Starbreeze var priset høyt. Men så overrasket de med Steamsalg som knuste all forventning, og markedet reagerte jo med å prise selskapet til dagens 3 Milliarder etter å ha vært oppe på 5 milliarder 1 mnd… Hvilket er enda mer off… Men det er en annen historie. Uansett, ingen prøver å stikke under stol at PD2 leveret i fjor høst… I år gjør det ikke det… Ikke for meg hvertfall.
Skaden er gjort?
Det här “game-changern” som det talades om, vad tror ni att det är?
Citat nedan ifrån uttalande från anställd på LGL.
"I don’t want to say anything about that because it would give away too much. But I can say… now, I don’t know which release it is. If it is the next or the next-next one…
There will be something fairly soon, in the scope of game development time that’s the biggest thing that we have ever done… ever! So not only in Payday, but even in previous games. It’s huge. It’s something… it is something you haven’t seen before.
It’s a completely new thing. We’ve worked on it a lot! Also with Lion Game Lion again. So without giving any information. All I can do is like, sort of hype. But its really cool. I played it this morning. It’s huge! And it’s different!"
Är det FBI-files som menades eller är det någonting som kommer framöver? Det känns som att FBI-files är för litet för att vara en gamechanger och “it’s huge! And it’s different”.
Gissningar på vad det kan vara?
De har helt klart mistet noen kunder men spørsmålet er om de tjener mer på mikrotransaksjoner enn de ville tjent på de kundene de har mistet i PD2/TWD. Jeg tror de tjener mer enn de taper og vi får vel litt mer info rundt dette ved neste kvartalsrapport.
noe E-sports relatert kanskje
Renome er en vanskelig ting å kjøpe evt. bli kvitt dersom negativ. Er ikke sikker på at PD2s fremtid ble lysere av dette… Er heller ikke sikker på om dette ble bra for andre spill som er i utvikling…
Jeg har jo lekt litt med CS og trading og for en som er litt flinkere enn meg så er det helt klart muligheter. Jeg har solgt en kniv for 395kr, 1 ak for 190kr og 1 m4 for 190kr. Fatter ikke at kosmetiske ting kan selges til de prisene og med det spillertallet CS har er det jo en enorm omsetning på ting.