kanskje det var planlagt… Men da vil jeg si at mandatet til den som planlagger disse Crimewave eventene bør skrenkes betydelig inn. vedkommende har tydeligvis 0 begrep om risiko.
Over 35k spillere nå så det ser ut som om en del av de som boikottet PD2 er tilbake
Men fortsatt ganske lavt sammenlignet med andre events siste 12mnd, som hadde peaker på 60k+ spillere.
Tror et kurs i risikostyring kunne passet seg for enkelte av Overkills ansatte.
Jeg tror Overkill/StarBreeze hadde tenkt å kjøre den grådige linja de først la seg på. For jeg tror de er i pengeknipe. MEN, jeg tror de hadde en plan B klar… I tilfelle de måtte kapitulere. Det er ingenting med det vi har sett her som verken er smart for markedsføring eller omsetning. Det var direkte skadelig. Bra de hadde plan B da. Likevel, Crimewave i år var en royal fuckup.
Dere burde ha veddet USD og FUNCOM så kunne dere og kjøpt.
Og all pr er god pr?
Jeg er ærlig talt mer spent på Geminose. Hvem blir samarbeidspartneren? Hva slags avtale? Hvordan skal spillet markedsføres?
@gordon jeg har 166% avkastning på de siste 15 måneder. Måtte ha satset mer penger for å dra inn millioner dog.
Ingen kommenterte på Lamboen… jaja… Trodde folk skulle kaste seg over saken for å forte seg å si at Gordon, nå er du en kvalmsekk og slem igjen… Nå er det jo nesten som jeg begynner å føle meg ønsket her på forumet… Noe må være feil?
Den oversikten der de beskriver spillene er interessant. Jeg ser at Geminose kommuniseres nå som 2016… dvs kanskje noe forsinket i forhold til H1 2016 som er kommunisert tidligere (slik jeg tolker det).
PD Mobile skal appellere til det asiatiske markedet og lanseres som F2P. Veldig bra synes jeg!
Jeg liker også hvordan de snakker opp WW II som et av hovedspillene.
Jeg har vært litt usikker på om TWD VR ville forbli en demo eller om dette skal videreutvikles som et selvstendig spill. Virker som de nå regner dette som et fullverdig spill i denne oversikten.
Det har også begynt å tikke inn noen positive reviews og litt færre negative…
Det kommer nok til å ta litt tid å reparere skaden 90% hvis det overhodet er mulig. Måten dette ble håndtert på ifra STAR når helvete brøt løs er også meget kritikk-verdig. På dag 2 burde man ha kommet med drill drop.
Artikler med elendig reklame for Overkill dukker opp ennå
sitat:
To keep making new levels, weapons, heists, and other content to ensure Payday 2
stays fresh, Overkill has to, of course, keep making money. But there
ways of talking to your community about such changes. This time, they
got it wrong.
Flere ser Overkill som et symbol på en bransje som gjør hva som helst for å tjene penger
Hva slags forventinger har du til Geminose og den virtuelle øya? Tror du det fortsatt lanseres i vår/sommer?
Det er samme formulering i årsrapporten som i forrige kvartalsrapport, så det er ikke noe nytt her. Men
forsinkelser kan fort komme i alle disse prosjektene.
OK jeg leste ikke siste rapport så nøye ser jeg
John Wick regner jeg ikke med så stor omsetning fra, og har tenkt at Geminose skulle ut før sommeren… August er også greit, men november f.eks er senere enn jeg har tenkt.