Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Du tenker på de tre (fire?) spillene de har annonsert at kommer i 2016? Og noe tilsvarende i 2017? Det er ikke akkurat som det er spesielt langt unna…

Du har nevnt cashburn raten tidligere, og det er definitivt noe man burde følge med på. Får jo status på dette om ikke så veldig lenge. De har jo meldt vesentlig lavere utgifter i dette kvartalet. På inntektssiden, så virker det relativt greit. Rundt 40-50MSEK tenker jeg. (Mye pga halen på retailsalget av nextgen, som jeg forsåvidt syntes var litt skuffende, men penger er penger)

Det som også er interessant er hvor mye pd2 omsetter i oktober på Steam som også vil bli kommunisert. Lurer på om det allerede kommer inn noen kroner med det nye opplegget

Enig. Det blir spennende å se… kanskje jeg og er aksjonær da… Men det kunn altså om P/E prisingen får seg en kraftig justering. 3 milliarder er dritmye som påpekt mange ganger tidligere…

Tipper vi er i nærheten av den værste pre-launch hypen til Overkills TWD. Hvordan det står til med cash avhenger nok først og fremst av Geminose. Har det gått dritt, så er nok kassa rimelig skrapa.

2 Likes

day 6

star tok til vettet:
Added Drills to the Card Loot Drop reward table. Players can now be
rewarded with Drills that can open Safes after successfully completing a
heist

3 Likes

Var det hele et gigantisk PR-stunt? Kommer vi nå til å se verdensspennende dekning igjen? :smiley:

Morsomt å se responsen. Alt fra:

Thanks Overkill for listening to the community once again <3

Til:

Ayyyyy nice update, go F yourselves

Synes mesteparten av kommentarene ser positive ut. Jeg er spent på om det faktisk er noen som endrer stemmen sin igjen. :smiley:

2 Likes

I såfall, er dette århundrets mest idiotiske pressestunt. Å torpedere sine reviews til ned på 70 tallet er IKKE noe som utgjør noe positivt.

Hvordan er dette positivt?

Les posten hans en gang til…

1 Like

Jeg har lest en del kommentarer og synes de fleste fremdeles er negative. Finner jo noen gullkorn slik som denne :

“Changing review to Reccomended FOR NOW, but I am not gonna buy any more DLCs from OVK. (at least gonna try not to)”

2 Likes

Ut i fra kommentarene virker det som om fiksen gjør at 80-90% er fornøyde plutselig. Moro å se at de valgte en av løsningene jeg tenkte på. Spillet er ikke lenger pay 2 win. Tror det er svært lite sannsynlig at de fjerner black market. Kanskje fjerne stats på våpen i black market, men med dagens fix er det ikke nødvendig.

3 Likes

Jeg tror også dette var planlagt, nå har de data med og uten drops av driller… Det er nok et bra underlag videre

1 Like

Kan ikke hjelpe for det men jeg tenker at det at PD2 er store deler av tiden ute av top #10 listen pga. dette. Det er ikke positivt å sette så negative krefter i sving, mest sansynlig så healer de aldri communityet etter dette.

Jeg tviler sterkt på at dette var planlagt.

Blir spennende å følge med her (dette viser t.o.m i går)

Fra steamspy