Ser at antallet negative reviews pr dag har fallt relativt kraftig. Bare 3,5k om dagen nå, mot 6k om dagen i helga.
Dere bør være nervøse. Jeg tror markedet sterkt undervurderer den rykte-knekken Starbreeze nå har fått…
3.5 k om dagen fortsatt… er rimelig mye ja. Pass nå bare på litt.
Nei det er det ingen tegn til
Ser du tegn til det?
Herregud, ta deg en tur over i Payday2 forumet. Her kunne man gått rimelig bananas hvis det var målet. Men det tror jeg det er ingen som ønsker. Tror de fleste har forståelse og synes at bade brukere reagerer drøyt og at StarBreeze og har strekt stricken for hva de kan gjøre uten å melde det til sine aksjonærer.
Visse tendenser
Noen har visst piggene ute (for å bruke noen andre sine ord)
Ikke uventet kom det selg
Men jeg er nøytral til positiv her over 12 siden jeg tror star har en plan
Det kan sikkert manipuleres begge veier for noen som har nok kapital i forhold til omsetningen, men i så fall varer jo ikke signalet lenge.
Kommer nok inn noen kroner her i år også, var oppe på 6. plass, men tilbake til 7 nå.
Steam vokser år for år, så en 6. plass i år er nok verdt mer enn en 6. plass i fjor (bortsett fra dollarkursen som er opp 15-16% mot SEK i tillegg).
Det gjør de. men samtidig så er StarBreeze i dag verdt 2-3 gangen mer enn i fjor… Når omsetningen da har gått betydelig ned fra i fjor (det tror jeg vi kan være enige om for PD2 lå langt høyere i sntt i fjor) så er ikke det nødvendigvis noe som ser så lovende ut. STARB har mange prosjekt på gang som kan bli noe i fremtiden… MEN i Oktober/November i fjor hadde de og en hel haug med cash. Var ikke så guffent det heller.