De er allerede i et tereng som er negativt… Skaden har skjedd. 69% er bare enda mer skade.
Du skrev at de kom til å ende på 60MSEK i cash, og de hadde 110MSEK i cash, da må du vel ha ment at de kommer til å brenne 50MSEK? Eller har du regnet feil?
Per den 30 juni 2015 uppgick likvida medel till 110,6 MSEK
OK da husket jeg feil. Trodde jeg leste 104 Mill SEK her om dagen?
Jeg håper jo de har hatt vett til å ta høyde for noen fiaskoer. Fan det smeller om de kommer for mye inn negativt.
Er det riktig at du regner med 44MSEK i cashburn kommende kvartalsrapport?
Jeg regner ikke med, for jeg har ikke betraktet noe rundt det… jeg bare har en gut feel på at cashburn blir mer enn de tror og jeg tror derfor at 20 til 30 Mill kanskje blir i minste laget… Men hvis det var 110 Mill SEK de hadde da så blir fasit 70 Mill SEK on min gut feel er verdt noe…
Uansett… vent å se. Er jo bare hyggelig om de klarer seg bedre. Men som sagt tidligere, synes det satsest vel tøfft fra Bo og jeg lurer litt på om de ikke går på en liten Godager FUNCOM (altså de arogantes stormansgales smell)
Jim Sterling er også sur eller riktigere: “I am not angry, but just very very disappointed”.
Pay Day (The Jimquisition)
ca 59k views
edit
litt presse
Ser ikke noe innside-aktivitet. Noen som vet hvor fort denne listen vanligvis oppdateres?
Tror dere vi får PvP i løpet av crimefest?
hehe da blir det iallfall mer bråk rundt skins
Slik jeg ser det tjener Star ekstremt mye på å kunne selge hovedspillet på tilbud i pulser. Jeg tror derfor de vil vente med F2P, men det kan bli aktuelt senere, spesielt med tanke på satsing i Asia og lansering av mobilspillet.
Såvidt jeg har forstått har spillere blitt lovet en “game-changer”, spekulerer i at dette kan være PvP, blir spennende å følge med videre denne uken
På nedsiden ser jeg først og fremst risiko dersom NEO skulle finne på lette seg med det de har kjøpt siste tiden. Følger derfor litt med på dette.
RSI handler ikke om dette, handler bare om hvor mange dager sluttkursen er lavere eller høyere enn dagen før.
litt mer presse, STAR får ingen støtte her heller. Usedvanlig harde ord.
sitat:
Overkill needs to drop this bad revenue model hard and fast and save
both their reputation and their game and community. Otherwise, the
stench of “pay-to-win” will be all over Payday 3 whenever that
comes out, and over every other Overkill game. Trust, once broken, is
hard to mend. But the sooner you start, the better.
Fans have every right to be upset. A boycott of sorts—attempting to
force Overkill’s hand by lowering the game’s score—is a justified way to
combat bad business practices like a company doing a complete 180
degree turn on their promises.
Teknisk vil jeg si nøytral over 12, selv om det ligger an til å komme et salgssignal fra swedish bulls.
Det jeg er spent på er hvilke andre nyheter vi får denne uken rundt pd2. Tror de må ha en plan, reaksjonen fra community er som ventet, og flere har jo sluttet muligens pga dette. Tror de har et ess opp ermet… Ellers er det litt skuffende
Vi vet at de har god kontakt med Valve
Der ble user-ratingen mostly positive på steam (79%). Neste mål er vel 69% for denne gjengen.
Men spillet selger bra 7. og 12. plass for øyeblikket og sannsynligvis siden det er f2p ut crimefest er det bra med spillere (24 k -25 k nå). Det får være trøsten.
Shacknews: Once Crimefest is wrapped up, what’s next for Payday 2?
Listo: Haha, that depends on how people react on the content we release during Crimefest! We have 10 days of Payday celebration ahead of us with a ton of in-game features for free to all of the community - as well as some surprises. After the event is over and the smoke clears, we’ll know if we can continue what we had planned or if we maybe have to go back to the drawing board based on the community’s feedback. With Payday 2 being worked on by us until some point in 2017, there’s plenty of room left for a ton of different features, surprises and great content to be made. And we know that we - and our community - will change our minds a thousand times before we get there.