Liker ikke at NEO selger, men det kan være en finte så klart
Det var veldig stor forskjell i pris på A og B aksjer en periode. (40-50 øre)
Godt poeng
Ser at neo er inne og kjøper A
Folkens… Det er kanskje å banne i kjerka… Men er det vits å sitte gjennom denne stormen.? For meg virker det ikke som at den skal noe annet sted enn ned altså… Kanskje god ide å lette seg i tilfelle det blir surere i dagene fremover…
Du har jo ment at aksjen skulle ned fra den lå på 9kr (6kr etter splitt), den har gått 100% etter det, så jeg vet ikke hvor mye jeg tror på dine analytiske evner i dette tilfellet.
Det er en langt mer fundamental diskusjon enn dette, det vet du Christian.
Det jeg sier nå er bare at det virker litt grinete til og med i det korteste korte perspektivet.
Denne shitstormen er jo rimelig unik da, ettersom den første til 14k negative reviews på Steam. Det er ingen av de andre oppdateringene som har gjort noe i nærheten
Nei, det skjønte jeg ikke, men en grei presisering fra din side.
I det korteste korte perspektivet, så ser det jo ikke ut til å skje en dritt? Aksjen vaker rundt 12kr og ser ikke ut til å skulle flytte på seg med det første.
Grinete er å ta i… Den er nå nede på nøytral, men det er jo en liten trigger i å se hva mer som kommer i løpet av crimefest, så vil si nøytral pluss her over 12
@Onns kan godt være du treffer med den spekulasjonen. Som @holmes spekulerte i over, så håper jeg også at de har tenkt å komme med noe mer i den forbindelse som kan gjøre dette til noe som kan binde folk til spillet, ikke bare framstå som en moneygrab. Du framstår ihvertfall bedre hvis du hjelper folk opp av gjørma etter å ha dyttet dem uti.
de sure jobber mer i det stille i dag.user rating nede på 80% nå i steam.
Goldfarb er inne og diskuterer dette med Steam Spy m.fl.
Jeg tviler sterkt på at de kommer ned under (edit) 70%, det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver prosent (flere og flere stemmer må til jo lavere det kommer for å senke ytterligere en prosent).
Jeg tror det kommer noe mer underveis for å blidgjøre community.
Forskjellen er ikke akkurat stor da, 15-16k vs 13-14k stemmer. De er jo nede i 80% allerede. Spørsmålet for meg er hvor mange ragende Payday 2 kunder er det?
Salget går relativt bra, men ingen 1. eller 2. plass på salgslistene så langt. Det pleier de å klare. Peaken pleier å komme seint i salget.
Jeg tror spillerene som gidder å gi negativ review pga dette vil spy dritt ved nesten spilllansering fra Overkill-studioet. Dette er folk som liker å vise sitt sinne.
Poster svaret mitt her, så slipper alle som kun følger med på Funcom å lese om Starbreeze-diskusjonen!
Jeg er helt enig med deg at hvis Starbreeze har hatt 50MSEK i cashburn dette kvartalet, så er det et svært rødt flagg. Ikke ser jeg på det som sannsynlig heller, jeg guesstimerer på 20-30MSEK i cashburn. Det er min tolkning av forrige kvartalsrapport ihvertfall. Ikke enig i at det fort blir travelt med å lette på trykket, det gjorde jeg i mai/juni.
Det er denne spy dritt ved neste spill-lansering som er den virkelige lansiktige negative virkningen av dette. Har sett mange ganger tråder der TSW diskuteres også kommer det en fyr og sier funcom, folka bak AoC, løftebrudd, fikk ikke Drunken Brawling, ingenting å gjøre etter Tortage, Etter AoC skal jeg aldri prøve et funcom produkt igjen etc.
Du kanskje har rett at økningen ikke er så drastisk, men tross alt
20% er negative nå av 152.7k = 30.5 negative
For å komme til 31% (dvs 69% positive) trenger vi x nye stemmer
(152.7 + x) * 0.31 = (30.5 + x)
x = (152.7 * 0.31 - 30.5) / 0.69
x = 24.4
De trenger altså over 24 tusen negative stemmer til for å komme ned til 69 - det blir vel vanskelig?
Ikke 50 Mill SEK… 40 Mill SEK… Brenner de 40 Mill SEK så er de nede på 64. Jeg tror ikke de hadde intensjoner om det. Men så gikk det litt til helvette med XBONE lanseringen bla… og kanskje fordi at NextGen Konsoll gamere forventer en helvettes grafikk (SB når ikke opp).