Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det virker som om du ofte prøver deg på en daytrade hvis STAR stiger over 10% intradag? Synes jeg ser et mønster der

Nei, det blir nok neppe meg som selger alt og satser på å få aksjene tilbake på 12.8. Denne rapporten var så god at jeg vurderer så smått å øke til nærmere 100% før 2016. Likte særlig at utgiftene er under kontroll og gode inntekter fra payday2 så langt dette kvartalet samt at alt tilsynelatende er i rute.

2 Likes

Først og fremmest så tillykke til dem som sidder tungt inde her i Star og har gjort det længe :smile:

Jeg købte selv en mini post tilbage på 11 tallet,kom mig sent ind da jeg tidligere har været inde med en rimelig stor post i Funcom (og pengene til spil aktier var låst der) og vi ved alle hvordan det gik når mit snit var 4 og solgte ved 2,2… Må også sige at i virkelig har troet på dette projekt og været heldige og dygtige (Onns)
Sidder nu og vurdere om jeg skal gå ind her med en større post men er bange for at den er gået for højt på for kort tid, eller hva?
Så vidt jeg kan forstå kommer der til og ske ting og sager i 2016-2017 og er det derfor forsvarligt for Star og blive priset så højt som de allerede er nu og forhåbenligt kommer til i fremtiden?

Til slut så tak for mange gode poster som jeg har læst lidt på i ny og næ, dette er mit første indlæg på en Star tråd

Edit: Er nysgerrig, er der nogle som har været med fra bunden, dengang den blev handlet i øre ?

Jag köpte första gången 2011 på omkring 22 öre och ökade sedan i nyemissionen vid 5 öre och har köpt i omgångar sedan dess och har ett snitt på 1.80 ungefär.

Största missen var nog att sälja en större del 2012 efter att den ökade från 5 öre till 8-9 öre. Men vem kunde veta hur framtiden skulle se ut då… :stuck_out_tongue:

Har gjort några misslyckade försök till trades som gör att snittet ökat, har varje gång slutat med att jag fått köpta tillbaka dyrare… Lika bra att ligga lång! :wink:

5 øre??

Har den været i 5 øre, vildt hold da op en rejse, tillykke med det :wink:

Havde ellers regnet med et fald i dag oven på rapporten og stor opgang op til fremlæggelsen men jeg afventer et dip nu og tager lidt mere der…

Det var dock innan splitten så 5 öre då skulle motsvara 50 öre idag. Men sen gjordes ju hela A/B fondemissionen nu så jag vet inte var det riktiga värdet exakt skulle vara idag :stuck_out_tongue:

Denne “DLC” har vært et problem-barn lenge, den var dømt til å skape bråk.

1. Hvis det hadde vært noen meget bra innhold i den, ville mange som ikke kjøpte være misfornøyd.
  2. Hvis innholdet var dårlig ville de som kjøpte denne DLC bli misfornøyd.

Nu betyder väl inte TA jättemycket i STAR, men har för mig att senast det hände så gick det rätt snabbt uppåt. .

1 Like

Jeg tror du har rett i at aksjen skal ned (det er jo det som skjer). Tallene for juli-sept 2015 var mye bedre enn jeg hadde forventet, så jeg er egentlig litt overrasket.

Kunne godt tenkt meg å gjort en trade her, men … jeg har for få aksjer, og det er for slitsomt å fylle ut selvangivelsen… Tror jeg bare blir sittende med den siste aksjeresten inntil vi er nære TWD launchen. Når enn den kommer.

Vill aksje.jeg synes synd på dem som kjøpte på 16.5 i går. Sell on news virker som en strategi som fungerer i star for tradere. Skuffet men egentlig ikke overrasket av nedgangen i dag.

1 Like

Hva er kursen nå da?

Hvorfor så negative til denne? Har beholdt mine og synes det ser greit ut, har litt over 21% papirgevinst på denne traden/posisjonen

Nytt intervju med Bo om VR

http://www.alistdaily.com/interviews/starbreeze-ceo-on-lighting-up-john-wick-vr-game.html

Andre nyheter:
Almir i diskusjon på twitch med moderatorene som streiker. Tror dette var nyttig for Almir og STAR. STAR må bli bedre til kommunikasjon med spillerne. Veldig langt, en svært ydmyk Almir som innrømmet en lang liste av “tabber” og måtte beklage gang på gang, sammendrag her:

https://steamcommunity.com/app/218620/discussions/8/496881136928249843/

en konkret nyhet som er fornuftig. Almir begynner nesten å bli en belastning slik ting har utviklet seg vil nok noen si. Flere stemmer trengs:
“that they will get 4 more overkill employees to read the forums and talk with community”

2 Likes