Jeg synes faktisk at 50kr er greit nok
Snakker vi en eller to milliarder opp på mandag?
Jeg tror på 1 men håper på 2!!
PD2 Asia
Det er interessant at dette med plattformen gjelder mobilspill i følge denne analysen:
Samtidig vet vi følgende (fra melding)
Neowiz Games er publisher for CrossFire i Sør-Korea med egen portal som heter Pmang
CrossFire vesten
Fra wikipedia ser jeg
Blant annet USA (2009) og Europa (2011).
USA, NA, Brazil etc
Europa:
Satser på å komme inn med økningen i morgen på rundt 17 da
Likte denne :
"Road to VR: But what about SteamVR?
Marquez: Well, we interchange together. We are good friends but we have our own path. They have their own path. We walk together. At least, we try to use the API actually to be standard for our headset too.
Road to VR: So does that mean any compatability perhaps?
Marquez: Yeah so we will actually work and make it easier for developers to come to StarVR."
Hva tror dere om Geminose? Skulle gjerne visst mer om dette prosjektet før jeg vurderer kjøp igjen.
Er du ikke redd for konkurransen fra andre store selskaper som Activision, Disney og Nintendo innen Toys to Life sjangeren?
Jeg lurer også på om foreldre vil gjøre research rundt hvem som står bak Geminose og finne frem til Payday serien og TWD og det er mulig at dette kan gjøre de skeptiske til produktet når de ser hvem som står bak.
Dessuten har de ingen track record av å gjøre produkter for barn, og det samme gjelder vel entreprenørene bak Geminose?
LEGO Dimensions er jo utviklet av Warner Bros? Altså et verdens største leketøysselskaper (LEGO) og et av verdens største medieselskaper (WB / Time Warner). Dette viser jo hvilke giganter som Starbreeze skal kjempe mot for å sikre seg markedsandeler.
Tror du at Geminose vil være blant disse om et år (dvs featured på amazon)? Dette er sterke merkevarer.
Eller vil de finne en annen forretningsmodell? Toys to Life goes indie?