Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Hva har skjedd? Ser han ingen oppoverbakke for dette spillet lenger som lages av et juvenilt selskap? :slight_smile: disse analysene er mest humoristiske innslag for min del.

“Vad gĂ€ller potentialen i spelen kan jag tycka att Geminose, och VR-spelen har samma berĂ€knade potential som t.ex AIR. DĂ€refter har vi RAID och Dead by Daylight som görs av relativt juvenila bolag utan nĂ„gra större titlar under bĂ€ltet. HĂ€r Ă€r tanken att PAYDAY-fansen skall spela dessa och dĂ„ Ă€r det ju viktigt att sĂ€kerstĂ€lla att man har en livskraftig kundbas. Förutom att PC-commuityt och mĂ„nga andra spelare blivit arga senaste tiden, sĂ„ har ju konsolslĂ€ppen hanterat vĂ€ldigt dĂ„ligt. SĂ„ dĂ€r finns det absolut en uppförsbacke idag”

3 Likes

Blir interessant Ă„ se hvor mye en ukjent IP kan bli boostet av et stort community.

3 Likes

Sikkert bare en skrivefeil fra han.bolaget var jo fullpriset til 12 sek for noen mÄneder siden, sa han da

1 Like

Ja, det er ikke min analyse, poenget mitt er at de analysene er verdt veldig lite.

MÄlkursen til gaming corps var satt til 45, men solgte seg ut fÞr lansering rundt 10-12.

2 Likes

Dette er det jeg har skrevet.

1 Like

Sverige stÄr for en ganske stor del av interessen 100 mot USA 5 og Russland 7 den siste uken. NÄ er jo dette andel av sÞk fra hvert land og ikke absolutte tall, men jeg synes likevel det var overraskende stor forskjell med tanke pÄ promotering mot Payday 2 community. Ser du pÄ Payday 2 siste uke, har du Sverige 55 mot Russland 91 og USA 30.

Lion game lion video:
Det er disse som lager RAID. De er blitt mange flere siden fĂžrste payday2-dlc. Fra 6 til 28 ansatte. Den er tekstet.

2 Likes

Spennende prosjekt! Synes det er litt merkelig at de jobber med Ä forbedre Diesel engine, men det er kanskje mindre risikabelt enn Ä hoppe pÄ noe nytt under utvikling (valhalla).

1 Like

Brutal kursutvikling i det siste dessverre. Jeg har lagt merke til at relativt store salgsposter pÄ 100k-500k aksjer legges ut. Kanskje bidrar det til nedgangen.

1 Like

4 Likes

KjĂžpte litt. :slightly_smiling:

1 Like

Pleier Ă„ selge bedre enn dette synes jeg

1 Like