Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Starbreeze (STAR-A/B)

60% salg PSN

1 Like

Hvor i all verden blir det av status-oppdateringa til konsoll som star lovte ( senest i gÄr!) Ä komme med i gÄr?
Dette er rett og slett ikke bra nok. Her mÄ det ha vÊrt en glipp.

1 Like

Hva skjer med Steamspy tallene? Estimatet ned nesten 10% fra 6.5 M til 6M

steamspy har skiftet sampler, det er Ärsaken tror jeg.

1 Like

Der kom oppdateringa til konsoll

Det viktigste var vel at “relatively soon” kan de annonsere dato for fĂžrste DLC. Tolket det som om at neste oppdatering om 2 uker eller senest om oppdateringa om 4 uker kan de annonsere dato for fĂžrste DLC. I denne DLC vil karakteren “Jacket” bli gitt bort gratis pga. at ting har tatt sĂ„ veldig lang tid.

1 Like

Over middagshĂžyden?

For meg er det viktigste Ä fÄ en avklaring pÄ Geminose. Er prosjektet fremdeles i rute? Det vil jeg ha svar pÄ fÞr jeg vurderer Ä Þke pÄ disse kursene her.

1 Like

Jeg har ikke noe tall pÄ det, potensiell oppside er enorm hvis man tenker pÄ skylanders etc. Men jeg vil se et prosjekt fra STAR nÄ som gÄr etter planen tidsmessig. De er allerede sannsynligvis et halvt Är forsinket hvis vi sammenligner hva de sa nÄr dette ble annonsert.

3 Likes

Hvor mye stĂžrre? :slight_smile:

Jeg har ruget litt pÄ kjÞps knappen her selv, men har ventet pÄ kurs 14.50-14.60 men det har ikke skjedd. Ja Ja, kan ikke fÄ alt til en billig penge :slight_smile:

Nei, har ikke begynt Ä snuse pÄ denne fÞr litt over 1 uke siden. Da satte jeg meg ogsÄ et helt annet mÄl for inngang, forsvant fra meg da ogsÄ :wink:

Sant, men planen min var eventuelt Ä sitte bare et par mÄneder. Da er det viktigere for meg Ä sette harde mÄl. FÄr jeg det ikke pÄ de mÄl jeg setter meg sÄ fÄr det bare la vÊre.

1 Like