Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

håper på å få vite om mer om geminose og dead by daylight.ingen forsinkelse takk. Det er det som krakker spill aksjer gang på gang.

1 Like

Håper på noe litt mer spesifikt

2 Likes

Spennende med nytt spill selv om det ikke er utviklet av Starbreeze, det blir en første test av hvordan forlegger-delen går/kan gå. En suksess her kanskje kan bidra til flere lignende avtaler.

2 Likes

Særdeles hyggelig dag i star da. Sjelden det kommer så stor oppgang her uten nyheter. Høy på 16.4 idag (7.89%) :slightly_smiling:

edit:
Mulig nyheten er denne:
The HTC Vive virtual reality (VR) head-mounted display (HMD) is set to go
up for pre-order later this month on 29th February 2016, with first
shipments arriving in April.

Linken med STAR er Star-VR og John Wick-spillet.

4 Likes

Ser ut som det ja.merkelig at man klarte å heve kursen med ca åtte prosent på htc vive vr nyheten.

2 Likes

Skal man klare å kjøre kursen i STAR så må man ha en trigger og denne triggeren synes jeg var tynn, men den fungerte som bare det. HTC Vive VR er knyttet til John Wick og STAR VR. F.eks. en lav pris på HTC Vive VR øker sannsynligheten for en lavere pris på STAR VR og lavere pris betyr økt salg.

I STAR-aksjen er jeg overbevist om at det regelmessig forekommer aksje-manipulasjon og gårdagens handel bekrefter mine mistanker. Synd for de som kjøpte på 16.5 i går. Håper det ikke var førstegangskjøpere i STAR.

Helt enig, kursen burde ikke ha økt midlertidlig nesten 8% i går på dette her, men den gjorde det intradag. Og det er interessant synes jeg. Korrigerte litt ned igjen i dag (som jeg hadde forventet).

Warhammer 40,000 : Eternal Crusade utviklet av behaviour interactive har vært ute i early access en måned og solgt 40-50 tusen spill til 40 usd

1 Like

Har problemer med å tolke den nye inntektsfordelingen

Det jeg først og fremst lurer på er hva som ligger i “other” i den nye inndelingen og om dette er Digital Bros bidrag, hvor lå dette da tidligere i diagrammet over?

Jeg får kanskje kontakte IR og se om de vil svare. Nå får jeg ikke mine estimater til å gå opp uten å forstå dette.

1 Like

Hvor mye tror du merch omsetter for? Jeg har egentlig sett bort fra dette.

Jeg vet heller ikke som du sier hvor PSN og XBox store kommer. Men heller mot at den ligger under digitalt salg, ellers kunne de jo bare kalt den kategorien Steam.

Edit:
Tidligere da fordeling var Steam - Retail - Other trodde jeg at PSN og XBox store først og fremst utgjorde other, men når dette er flyttet (trolig til Digital) så ser det jo ut som “other” kategorien fortsatt er ca 30% av resultatet. Det fikk meg til å tenke på om noe av dette kunne være fra Digital Bros avtalen.

2 Likes