Har det noe med mikrotransaksjoner å gjøre? Så de tok bort dette samtidig. De kanskje ønsker større kontroll.
Og så får de større inntekter fra PD3
Har det noe med mikrotransaksjoner å gjøre? Så de tok bort dette samtidig. De kanskje ønsker større kontroll.
Og så får de større inntekter fra PD3
E3 nærmer seg og her er starbreeze med igjen. På denne siden er det link til noen bilder av store reklame-plakater for John Wick og RAID og mange andre spill
Click through the images in the gallery below to see the posters for Call of Duty: Infinite Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare’s remastered version, Mafia III, and Lego Star Wars: The Force Awakens. We’ll continue to update the gallery with more images later this week.
Da har Starbreeze falt ca 15% ned fra toppen. Hvor langt ned skal vi? Etter sist E3, så falt Starbreeze ca 40% fra toppen. Burde jeg kjøpe meg inn igjen? Jeg angrer jo på at jeg ikke kjøpte tilbake de aksjene jeg solgt på 18kr når aksjen hadde fallt til 11-13kr ifjor…
Walking dead spillet til Starbreeze nærmer seg vel, om det vises på E3 tror jeg vi får en liten rakett.
Jeg synes Paradox frister mer, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen av disse nå. VR satsningen er spennende, men samtidig høy risiko, og en stor del av verdsettelsen nå bygger på at StarVR vil ha en høy inntjening. Det kan bli en stor suksess, men jeg er ikke så sikker at jeg er villig til å risikere min kapital på det.
Har ikke det slippdato i 2017, eller har det blitt pushet enda lengre tilbake?
Slippdato i 2017 (hvis det ikke utsettes enda en gang). Nå er det DbD, RAID og John Wick som gjelder ved dette E3.
“late 2017”
Da er vel E3 til neste år et bedre bet?
Da er vel E3 til neste år et bedre bet?
ja,
OVERKILL’s The Walking Dead will be expanded with more content where an Asian
version will be developed for simultaneous launch with the western version. To
maximize the new opportunities, Starbreeze, 505 Games and Skybound have decided
to release the game in all markets during the second half of 2017.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160121.GlobeNewswire.1980324
September - oktober pleier å være greit
Jeg kjøpte litt rundt 12 i fjor, men feiget dessverre ut rundt 15 fordi det var dyrt
Har ikke fulgt dem på lenge, vurderte å kjøpe dem før den store oppturen for et par år siden, men glemte det. Kjipt at spillet er utsatt, nå som TWD sin popularitet er fallende kan det bli skjebnesvangert.
Kjipt at spillet er utsatt, nå som TWD sin popularitet er fallende kan det bli skjebnesvangert.
Synes ikke nedgangen er spesielt stor iflg google trends, men litt ned det siste året er det jo. Jeg så på TWD som den neste store pengemaskinen til TWD, og hadde trodde det ville være lurt å sitte i Starbreeze 6mnd eller så før det ble sluppet, men H2 2017 er et stykke unna…
Tenkte mest på FEar the walking dead som totalhavarerte. Og som skulle være et av de nye beina til franchisen å stå på. DEn øvrige TWD serien er jo litt begrenset med hva de kan gjøre. De har jo opplevd alt snart
Fear The Walking Dead er spinoff-serien til AMC, spillet du tenker på er TWD: Survival Instinct, som ble kastet sammen av en talentløs utvikler og sluppet av Activision som en kjapp cash grab.
Hva har dette med Overkill’s The Walking Dead å gjøre? Like lite som 60-talls tv-serien med Batman i blå strømpebukse har med Christopher Nolans Batmanfilmer å gjøre.
Det store på E3 i år er RAID: WWII, Dead by Daylight, Payday Mobile, Payday 2 og StarVR 2.0 + John Wick VR. Pluss eventuelt overraskelser.
@holmes: Du solgte bare 10kr for tidlig. Men gevinst er gevinst
Godt å ha deg tilbake StjerneBris ;). Jeg tjente vel minst av samtlige her(%-vis) men når man trader masse annet så mister man slike av synet et øyeblikk(og det var mer enn nok). Nå tar jeg rygg på deg igjen(og på DBL, MSI m fl som laster noe vannvittig fra “de små” ).
Fear The Walking Dead er spinoff-serien til AMC, spillet du tenker på er TWD: Survival Instinct, som ble kastet sammen av en talentløs utvikler og sluppet av Activision som en kjapp cash grab.
Hva har dette med Overkill’s The Walking Dead å gjøre? Like lite som 60-talls tv-serien med Batman i blå strømpebukse har med Christopher Nolans Batmanfilmer å gjøre.
Det store på E3 i år er RAID: WWII, Dead by Daylight, Payday Mobile, Payday 2 og StarVR 2.0 + John Wick VR. Pluss eventuelt overraskelser.
@holmes: Du solgte bare 10kr for tidlig. Men gevinst er gevinst
Glemte tydeligvis noen titler i farta. De er med her. STAR har en uhyre spennende lineup til dette årets E3. Kanskje kursen holder seg litt bedre enn den gjorde i fjor etter E3?
Får se hvor lenge jeg blir
Akkurat nå er jeg bare litt innom for å dele info, det virker som det ikke er helt lett for Funcom-sekten å følge med på svenskene.
Ron Perlman i Payday 2 tror jeg vil selge ganske bra på torsdag.
@Alex Nå som DbD straks er “ut døra” så kommer det nok en ny publishing-avtale snart. Kanskje to? Kommer an på om vi får vite mer om releasevinduet til RAID.
Generelt blir dette et veldig bra kvartal for Starbreeze. Aksjekursen derimot…den vil nok gå både opp og ned. Men mest opp tipper jeg. Neste år ved E3 får folk panikk fordi den dipper under 45kr.
Starbreeze AB: Starbreeze goes big for E3 2016 with RAID: World War II, Dead by Daylight, PAYDAY: Crime Wars, PAYDAY 2: Biker Packs & more
MEDIA BLAST, LOS ANGELES (June 13, 2016) - Starbreeze AB will bring its roster of publishing initiatives and PAYDAY 2 to the West Hall Lobby of the Electronic Entertainment Expo between June 14-16 in the Los Angeles Convention Center.
In booth #F5B Croatian developer Lion Game Lion will premiere their first own IP with RAID: World War II. Set in the second World War-era, RAID: World War II is an action-packed four player co-op shooter that lets you play as raiders during the war, doing undercover missions for the allies while stealing Nazi gold. Reveal trailer can be found here: https://youtu.be/qMOk5_tOJTc
Canadian Behaviour Interactive Inc. with their greatly anticipated asymmetrical horror game Dead by Daylight, releasing the game to the public first day of the show June 14, will make you feel the thrill of being hunted (or being the hunter) in booth #F5C. We also warn visitors of E3 that sightings of the Trapper have been reported in the vicinity of the Convention Center. Release trailer for the game can be found here: https://youtu.be/JGhIXLO3ul8
At the PAYDAY 2 booth, #F5A OVERKILL will showcase the latest PAYDAY 2 DLC; The Biker Packs. Introducing an all new heister Rust portrayed by actor Ron Perlman as well as a two-day heist. All the usual bells and whistles like more guns, masks, melee weapons and new features are added as well. Your favorite heisters Dallas (Eric Etebari), Chains (Damion Poitier) and Dragan (Dragomir Mrsic) will make a personal appearance in the booth midday Wednesday June 15th. The trailer for The Biker Packs can be found here: https://youtu.be/HvJaX70QwzM
Additionally, show visitors can try out a first preview of CMUNE’s PAYDAY: Crime Wars, an all-new mobile heisting experience for iOS and Google Play.
Starbreeze third publishing initiative in collaboration with Lionsgate, takes the visitors into the immersive VR-experience of John Wick: The Impossible Task. Starbreeze showcases the Arcade Edition of the experience by appointment.
Show visitors who wishes to book any of the show floor experiences hosted by Starbreeze are welcome inquire about available times on the address e32016@starbreeze.com.