Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

ekstremt mye pressemld ja. Lurer på hva rapporten kommer med.de to siste pressemldingene kunne de fint ha ventet med til rapporten

Det virker på meg som om Bo har store planer for star i fremtiden. En helt ekstrem rekke av meldinger i det siste i sikkert nøye gjennomtenkt rekkefølge. Her blir det nok oppkjøp før året er omme og sikkert masse annet.

1 Like

Vi får håpe @gordon har rett om rapporten :slight_smile:

1 Like

Star til 5 kr med otwd til neste år hadde vært en drøm, star til 15 kr er jeg mer usikker på. Hadde tenkt å kjøpe mer star etter rapporten men med den publishing mld kan det hende jeg må gjøre noe før det

1 Like

Var inne med 100k aksjer i denne noen få dager under hypetrain men gav meg altfor tidlig, men det skulle bare være en kort trade, solgte meg kraftig ned etter det. Så begynte en helt ekstrem mengde meldinger å dukke opp. Tjent meget bra på star men det kunne ha vært ekstremt bra…

2 Likes

Nei, tror jeg skal lage en skikkelig analyse etter rapporten, prøver å holde hodet kaldt, selv om det er vanskelig når det kommer sånne positive meldinger… Håpet er vel at høsten blir lang og begivenhetsløs som sist

Har nesten doblet to ganger så jeg skal vel egentlig ikke klage…

1 Like

Hvem kunne gjette på at star kom en helt ekstrem mengde godmeldinger på et meget kort tidsrom? Umulig å gjette på og jeg synes som sagt 15 kr er høyt for star, mozzez sine kursmål virker alt for optimistiske og foreløpig ingen korreksjon å snakke om

Edit:e3 blir uhyre spennende. Hadde ikke kursen vært såpass høy så kunne e3 gi meget store kursutslag

1 Like

"Er kursen egentlig så høy…? "

Kan du lese et regnskap?

1 Like

“Hva skal jeg lese regnskap for?”

Say no more.

2 Likes

Jeg diskuterer dagens kurs…

Jeg leser regnskap.

Så om jeg forstår deg rett mener du fair pris for funcom etter at LMO kommer på tablet er ca 1000 MNOK til tross for skyhøy gjeld og noe sånt som 30 millioner warrants som bare venter på å bli trykket ut om aksjeprisen blir høy nok. Tilsvarende fair pris for SB er er etter din mening rundt 600 MSEK til tross for 200MSEK på bok.

Hadde vært kult om du delte regnskapene du stadig vekk leser med oss andre. Høres ut som god lesning.

2 Likes

Hvorfor skal enhver diskusjon om Starbreeze avspores i raljeringer om Funcom? 2 forskjellige cases. Jeg diskuterer gjerne Funcom i Funcomtrådene.

Og ja, jeg leser regnskap.