Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Kan se ut som puls og DLC strategien fungerer like bra for DbD. DLC har vært på 4. plass og hovedspillet på 3. plass.

http://tools.garry.tv/steamchart/?show=530711,381210&range=180

3 Likes

Hvorfor kjøpe på hver krone nedover når man kan vente til stopplossraidet på 20kr slår til?

Da hadde jeg nok skrevet 14.

20 er ikke sålangt unna og det er såpass rundt tall at det garantert ligger et par stopplosses der.

Å klamre seg til RSI som eneste indikator når man trader, pleier å være en dårlig ide.

1 Like

Spørsmålet er heller hvor mye penger de må dytte inn før det kommer inntekter nok til å dekke investeringen :=)

Jeg tror ikke VR kommer til å påvirke kursen på kort sikt ( de neste månedene) men det kan godt bli bra butikk senere i 2017.

Så, man skal prise aksjen nå til noe som kommer om 3 år?

Onns
Jeg vet du er glad i å diskutere Starbreeze, men jeg tror ikke du vet om halvparten av titlene som kommer de neste tre årene.

Onns
Jeg skrev ikke “om 3 år”.

Ok.

Det var da en begredelig utvikling det har vært i Starbreeze i det siste da. …? Begynner å se ganske skummel ut nå! Edit: Sånn TA messig mener jeg.

Like bekymret som alle andre eiere av aksjen… hva har snittet ditt med saken å gjøre??

3 Likes

Faktisk enig med onns, hvorfor være bekymret om man er long?

Har man handlet på 22kr og gearet ville jeg vært bekymret. Men tenker man langsiktig så har de vel nok cash til å fullføre det meste de har påbegynt.

Spørsmålet er jo om man gidder å sitte i en aksje som er i en fallende kurve og som har lang døtid forran seg. Imotsetning til for et par år siden så er det jo ikke som om Starbreeze står med kniven på strupen og er nær konk. Men at det nok dukker opp en fin kjøpsanledning de neste ukene/månedene er jeg ganske sikker på.

1 Like

Var det ikke endel insidesalg nylig?