Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Huff, innsidesalg også!? Nei takke meg til Funcom da, der har vi i hvert fall innsideKJØP om dagen.

:wink:

Det er vel ikke så underligt at der ikke sker det store i starbreeze for tiden, det har jo længe stået ret klart at der nok ikke kommer flere udgivelser i år. Til næste år ser det til gengæld ret godt ud og det vil nok også afspejles i kursudviklingen til den tid.

3 Likes

Hmm… lite varmluft igjen i ballongen?
Har jeg gått glipp av noen nyheter her eller er det bare realitetene som synker inn?

1 Like

Siden toppen på 26 SEK har SEK gått fra over 1,00 NOK til 0,91. For nordmenn så er m.a.o. kursen på nær sitt laveste siden før ATH. Jeg vurderer å gå inn igjen.

@Onns har du noe dato på neste stor release? :slight_smile:

Jeg forventer at det genererer større inntekter enn H&S :wink:

1 Like

Interessant, så blir spørsmålet tålmodigheten til de som har kjøpt på 20+ kr. Tipper aksjen går over 26kr ved OTWD hypen, men når er bunnpunktet? Kan godt være vi er i nærheten nå.

Et år unna otwd så er nok hypen et godt stykke unna enda. Men når vi nærmer oss alle spillmessene til våre. Tror jeg ting fort begynner å skje

2 Likes

Kan ikke kjøpe når folk forventer nyheter rett rundt hjørnet… På den andre siden, OTWD har vært utsatt flere ganger.

Jeg tror at oTWD blir utsatt til Q1 2018 og håper at det vil skape en liten kjøpsanledning. Skulle jeg ta feil og star gå til himmels har jeg en passe stor post her uansett. Men jeg tipper en eventuell liten utsettelse vil bli pakket sammen med noe godt nytt. Og en liten utsettelse er ikke noen krise.

Jeg er også usikker på hvor stor oppsiden i star egentlig er nå. Kurser Over 30 sek virker veldig tungt f.eks. star er min 3. største investering.

Jeg er enig med deg om at dette har en stor verdi, men aksjemarkedet er ikke villig til å prise dette veldig høyt og star sin link til VR er en av hovedgrunnene til at jeg er såpass tungt investert her. Kanskje man skulle skille dette ut i et eget bolag og la eksisterende aksjonærer få aksjer i dette nye bolaget?

…er ikke SB priset til nærmere 6mrd eller noe sånt da? Det er vel ikke akkurat småpenger?

Utover det så er det vel snakk om potensiell verdi i alle de planlagte greiene, ikke faktisk/realisert verdi.
Det er noen som tror at alle planer er garanterte suksesser :slight_smile:

5 Likes

5,8 mrd lekepenger, eller 5,3 mrd norske kroner. :slight_smile:

1 Like

Heldigvis er det ikke så lenge til man ser om de lever opp til forventningene. Iløpet av 12-14 måneder bør vi ha en viss peiling på hvordan det har gått med f.eks RAID:WWII og oTWD ( og Geminose :wink: ). Itillegg er det jo fullt mulig å tjene bra på hypen også så da blir det jo WIN-WIN eller …?? :wink:

2 Likes

Omtrent det samme som NOD og tror SB kommer til å forsvare verdien før NOD :wink:

Star under 20. 12mill omsatt.