Kjøpsmulighet?
Jeg skal ikke handle star før over nyttår.
Ikke utenkelig at andre aksjer vil stige mer enn SB fram til januar så 23kr i januar kan være bedre enn 19.5kr nå
Jeg tror ikke bunnen er nådd. Så derfor har jeg heller ingen planer om å handle
Funcom? Personlig hadde jeg nok kjøpt SB i dag på 19.5 men var desverre ikke på hogget
Handler mer om tid uten nyheter, og da tror jeg det er mer optimalt å handle etter nyttår, så får vi se hvor lavt bunnen går. dupper vi innom 15 før nyttår så er det god mulighet for at jeg handler litt.
Skal den? Da vet du mer enn meg.
Om du leser hva jeg skriver så tror jeg den skal mer ned. Hvor mye vet jeg ikke. Men om den skulle duppe til 15 så er det kjøpsignal for min del.
15kr er et tall hvor verdien på SB er svært attraktiv kontra det de har i pipen.
Det er vel et personlig kjøpssignal? Har selv Star i sidesynet, men akkurat nå er det uaktuelt.
I tillegg så virker det som kronen styrker seg mye mot den svenske, kan fort gå 5% til.
Tror bare onns gjør seg vanskelig som vanlig fordi noen hentyder at investeringen hans er dårlig. Da kommer argumentasjon som ikke alltid gir mening. Er forsåvidt enig i dine tanker rundt valutaen.
Man kan jo ikke tenke sånn. Per i dag har du aksjer verdt 21,-. Om den faller til 15,- har du jo tapt 28% kontra å selge nå.
Må ikke bli helt Starstruck heller, selv om caset så langt sikkert har tjent deg noen kroner. Som noen sier, aldri feil å realisere litt gevinst.

Man kan jo ikke tenke sånn.
Hvorfor ikke ?