Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg håper å kjøpe Starbreeze på 15 og da vente til TWD lansering q4 17 med å selge

Som jeg viste her:

Som jeg ser det, så er det to støttepunkter - som tilfeldigvis begge er på ca 18,00 - 18,50: Først bunnen fra midten av juni på intradag 18,10, close 18,70, og så på den langsiktige trenden vist med den grønne linjen.

Det blir spennende å se om vi får en rekyl nå. :slight_smile:

1 Like

Av de som kjøpte før mai 2016 er fortsatt 100% i pluss. Hvor mange nye eiere er det etter det? :slight_smile:

Overraskende mange, Starbreeze har blitt en stor-favoritt blant svenske småsparere. Nå med over 17 tusen avanza eiere opp fra 11.5 i mai 2016. Egentlig en grunn til å være forsiktig.

1 Like

Teknisk er det viktig at den ikke faller noe særlig mer her nå, vil tolke det som negativt hvis vi får ukeslutt under WMA55. På den annen side er det jo gjerne her man tester en posisjon og heller tar SL hvis den faller ned forbi støtte.

På 11 dager har de fortsatt ikke klart å svare på dette enkle spørsmålet. Skuffende siden jeg mener de har sagt at de har som mål å svare på alt.

5 Likes

Jeg ser det skjer i andre selskaper også hvis man sender til slike fellesadresser. Sist det skjedde med meg var for ca en uke siden (Kitron) og da forwardet jeg mailen til CFO som svarte iløpet av kvelden.

2 Likes

Jeg prøver det da

Takk for tipset @nofun

"Digital sales related to consoles were in those specific diagrams included in Retail. "

3 Likes

Så da hadde @Onns rett ?

Ja, digitale console salg lå under retail :smile:

Dette forklarer hvorfor de tjente nesten dobbelt så mye på retail salgene enn mine modeller tilsa. Jeg vil tippe ca 50-50 fordeling.

1 Like

Tyder vel på at den dealen de gjorde med 505 Games for retail rettighetene til RAID er “OK” ?

1 Like

Veldig god deal!

1 Like

Hvor god deal?

Gikk diskusjonen på star sine totale inntekter eller hvor mye av inntektene som kom fra retail?
Jeg har glemt hele diskusjonen.

Gikk vel på om retail også innholdt digitalt salg på console i “Sales by channel”.

1 Like