Skal VR lykkes trenger man et kundegrunnlag og det klarer man ikke oppnå om det finnes 3-4-5-6-7 standarder som ikke er kompatible.
Intradag har den vært nede i 18,10 kr etter toppen på 26kr. Slutt for dagen er tilsvarende 18,50. Hvis en av disse to blir brutt kan vi være på vei ned til 13 - 14 kr. Jeg vil si det skyldes psykologi og muligens kynisk trading. For min del mangler også den store slageren, den som skal ta over etter pd2. Det er også derfor jeg hadde kjøpt ved et slikt fall. Jeg tror den kommer.
Spørsmålet er om aksjen faller ned gjennom alle støttene.
Rolig periode. Er ikke verre
Har mistenkt det en stund, men nå er jeg sikker: Noen har kapret nicket til Onns!
Jeg tror faktisk onns har solgt litt!
Da er du ute av Funcom?
Hvis det er samme mønster skal den videre ned, men jeg ser hvorfor du et fullt lastet. Det er jo rimelig sannsynlig med en topp i juni 2017 også.
18,5 er ikke noe bunnløst hull.
Det er mulig å finne utav, tror bare det er nyhetstørke. Samt usikkerhet siden Raid er dyttet langt frem og TWD franchisen mister popularitet ( spin off serien fikk jo langt dårligere ratinger enn planlagt).
Kanskje, jeg tror det er generell dødtid som senker den, samme som skjer i Nano.
Derfor jeg sier Januar er et bra tidspunkt for å tenke handel på.
Når er E3?
Så lenge man får se bra ting der hender det jo aksjen stiger…