Ja, tror jeg heller kjøper på vei opp enn å hoppe inn før vi ser hvor dyp denne dippen blir
Tok et jafs med StarBreeze nå. Tenkte som så at det sikkert er bedre å selge på vei opp enn å kjøpe på vei opp : )
Da har du ikke vært med på månedslange Starbreeze rally
Nei, sånt har jeg ikke tålmodighet til : ) Forsåvidt så klarer jeg å kontrollere griskheten også så jeg hadde solgt lenge før det ; ) Har en teori om at når man får et slikt platå som man nå ser i charts for Starbreeze så er det ofte en reaksjon opp. Det kan da være 20% på f.eks. et par dager. Jeg selger normalt på 20%.
Ja, mulig vi får en slik konsollidering
Er det fortsatt februar som gjelder for John wick? Har den vært innom topp 100?
18,20 er RT nå. Leser man postene dine skulle man trodd kursen hadde falt til 8.
Man må jo ha fart nedover for å ta ut stopplosser. Sånn at folk ikke rekker å slette dem. Tviler på det ryker noe SL her.
Dhruva has worked with the biggest in the industry on numerous AAA-titles such as Halo 5, Forza Horizon 3, Days Gone, Sea of Thieves and Quantum Break. Led by a seasoned leadership team, Dhruva attracts and retains the best talent from all over India, including a team focused on serious gaming. For several years, the company has provided the major part of the art asset production for PAYDAY 2.
Solid sjappe de har kjøpt seg nå i hvertfall.
Ned på 17-tallet nå 17,90
Ja, det var ikke med i planen. Ble plutselig bevegelse : / Bare den ender ~ 0% i dag så er jeg mer eller mindre happy : )
Jeg tror star faller fordi de kjøper og kjøper selskaper delvis på aksjonærenes bekostning, men produktene kommer ikke fort nok på markedet. Der her de et forbedringspotensiale.
Bedre å gjøre det skikkelig enn “fort og gale” ?
Strategien er god den til star, men ting tar tid og en del investorer har ikke så lang tid. Det er denne utålmodigheten jeg håper å tjene penger på.
Det er i hvert fall en stor selger i dag, Danske Bank.
Første store triggere jeg ser akkurat nå er vel launch i feb av VR-spill og så datoslipp for Walking dead.