Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Takk, det var litt negativt at dette ikke er kommet på plass

Høy kvalitet på postingen her @Onns, kudos!

2 Likes

Hehe, kan kjenne meg igjen i den gitt.

Men situasjonen er jo ikke helsvart heller på noen måte da, har bare ikke etablert det ønskede bruddet over 20 helt enda. Har trua på at det kan komme.

1 Like

Det senteret som er startet nå eies altså ikke av Starbreeze, men er noe IMAX kjører i egen regi?

Da kan det komme en kjøpsanledning, Med mindre star i normal modus kjører på med 2 gode nyheter og en dårlig.

Jeg hadde forstått det som at starbreeze tok inn IMAX som jevnbyrdig partner og skulle dele inntekter om utgifter. Ikke at det skulle bli solo opplegg fra IMAX og at de muligens ville ta inn Starbreeze som partner senere hvis det passet seg. Eller har jeg misforstått?

Dette kommer etter at de mislykkes med å ta Geminose til markedet i den planlagte toys-to-life formen, og skal i stedet lansere dette som et vanlig mobilspill.

Har tro på Starbreeze innen spillutvikling og som digital forlegger av spill, men de har mye å bevise på andre områder.

3 Likes

Hmm dette var ikke helt det jeg håpet på.

Which VR headsets will you use for the new hubs?

We’re going to primarily use the HTC Vive. There’s a lot of content available for the Vive. We’re also experimenting with the Starbreeze [Stockholm-based VR entertainment company] headset. We’re working with Acer, who’s partnered with Starbreeze, on those next-generation headsets. We hope we can use those as well.

Er Bo blitt lurt?

2 Likes

Nå har vi det som @onns fryktet iallefall svart på hvitt. Tror ikke noen har blitt lurt. Men HTC vive har pga steam hatt en ekstrem vekst. + at HTC bruker MYE penger på pr og eventer. ( På star wars celebration i London hadde de et par tusen kvadrat for å vise en liten 3minutters sak). Så de kan være det som gjør at Star kommer til kort.

1 Like

Jeg har kjøpt i dag :slight_smile:

Du også? :slight_smile:

Planen var egentlig å øke i SF i dag men siden SB var en del ned og SF en del opp økte jeg heller i SB. Får heller øke i SF når den siger nedover igjen :wink:

2 Likes

Starbreeze kursen følger antall spillere i Payday 2 og teknisk. Alt annet er bare støy. Spørsmålet er: Når kommer neste DLC til Payday 2?