Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg er åpen for at den skal videre ned, det er en relativt langsiktig posisjon frem mot TWD. Mulig jeg skal ha mer hvis den faller videre, men det er begrenset hvor mye jeg ønsker å kjøpe før rapporten. Virker som markedet priser inn en svak rapport.

1 Like

For 2017 så kan vel Starbreeze på kort sikt gå til 14-16, men utover året er potensialet 25-30 tenker jeg. Det kommer da litt an på hvilken horisont man har tenker jeg. Skal man sitte til E3 i juni, eller næremere launch av TWD er det jo bare å hamstre.

2 Likes

Jeg liker å snitte meg forsiktig inn når pessimismen og usikkerheten rår :slight_smile:

4 Likes

Jeg tenker mer på dårlige nyheter eller nedskrivinger osv. Oppdateringer til markedet. Spillene ruller på fint.

Til den blir slukt

STARBREEZE AB
John Wick Chronicles Coming to Steam and HTC Vive on February 9 (Cision)
2017-01-28 04:17
MEDIA ALERT

LOS ANGELES (January 27, 2017) Starbreeze and Lionsgate (NYSE: LGF.A, LGF.B) today announced that the highly anticipated VR first-person shooter John Wick Chronicles for the HTC Vive virtual reality headset will be released on the digital distribution platform Steam on February 9.

Available to pre-order now at $19.99, John Wick Chronicles gives players the opportunity to explore the iconic Continental Hotel and tasks them with assassinating seemingly unbeatable targets that only John Wick himself could handle. The game was created by Lionsgate and Starbreeze in collaboration with Grab Games, Big Red Button and GameCo. It is inspired by Lionsgate’s hit movie John Wick, starring Keanu Reeves, and its sequel, John Wick: Chapter 2, which hits theatres February 10, 2017.

Customers are welcome to pre-order here: store.steampowered.com/app/382360

Further information about John Wick Chronicles can be found at: www.johnwickvr.com

Press assets can be found here: www.starbreeze.com/presskit

7 Likes

Det viktigste er at de etablerer seg som en viktig forlegger og etterhvert utvikler innen VR spill. Om ikke annet så skal StarVR gi de en edge mot andre utviklere da de har hands-on erfaring med hele kjeden.

5 Likes

Alt ligger til rette for at Starbreeze kan dominere software/spill for VR. De har en flyging start med John Wick som blir eksperimentet på dette. VR versjon av TWD blir fasit. Blir et spennende år.

1 Like

Ehm… Strengt tatt er det flere studioer og ikke minst vive som har tatt førersetet, Starbreeze sitter i lasterommet på buss nr 20 og lurer på hvordan de skal komme seg fremover.

2 Likes

Joda, men Vive banka dritten utav SB sin VR satsning hos IMAX, og det ser jo ut som Star er på vei ut der helt i skyggen…

1 Like

Jeg synes det ser ut som de har begynt å øke kapasiteten på StarVR stasjonene

52 tider i dag, mot 7 i begynnelsen.

2 Likes