Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg setter det på spissen, du sier Star jobber mot et spesielt felt, alikevell kommer vive inn der. som kan tyde på at vive kanskje ikke er såå mye forbrukermarked only?

Når forventer du mer innhold til StarVR?

Det er ingen andre studio som jeg vet om som også har HW. HTC lager ikke spill. Oculus Rift lager ikke spill. Jeg sa at Starbreeze vil kunne dominere software/spill for VR siden de har moment og edge på alle andre med inhouse HW og kan lage veldig gode spill. Den HW plattformen som vinner til slutt vil vi se om et par år og da vil alle studios lage til den beste HW plattformen. Om det er StarVR, Oculus, Vive eller noe annet vet vi ikke enda, men Starbreeze kommer til å lage spill for VR uavhengig av dette og de har veldig god kompetanse på området.

1 Like

Kanskje jeg skulle legge ut fiskesnøret på litt over 15 da? Helbom med mitt forrige kjøpe på 18+ her…

3 Likes

16.20 punktert, da kanskje vi skal ned mot 15 ja. Eller 14 kroner er strengt tatt bunn her.

Ned 18% fra der kursen var før IMAX avtale ble kjent?

Jeg hadde aldri trodd star skulle krakke og rent formelt har ikke fallet vært krakk-stort på en dag, kan man være så “heldig” at den faktisk skal ned mot 10 igjen? Hvor er bunnen hvis mange nok får panikk? Meget interessant kursutvikling her nå.

3 Likes

AVA som selger nå, lurer på om det går en del stop loss?

Starbreeze kan godt falle litt til for min del, hvis det betyr at jeg kan kjøpe aksjer enda billigere. De skal gi ut oTWD, på et tidspunkt kommer Payday 3, og de har som kjent masse spennende prosjekter på gang. Lett.

4 Likes

Blir fallet for stort kan det komme noen “taktiske” innside-kjøp for å vise at selskapet har troen på fremtiden. enkelt triks, men det kan fungere. Er det ikke ved månedsslutt at man får se innside-handlene?

De skal jo helst vente til etter rapporten. På den annen side vil man helst ikke se at innsidere “trader” aksjen. Kan virke om sin hensikt om de som solgte høyt kjøper billig her.

Kjøper litt forsiktig på 16. Umulig å time bunnen perfekt.

Nå husker jeg ikke detaljene rundt dette, men hadde han ikke noen salg e.l. i den perioden også?

Ja det er et av de statlige pensjonsfondene, “Första AP-fonden”

Lite salgsvilje her etter nedsalget første timen. 16 kroner er en grei inngang på litt sikt.

Hva er EV nå? 4 milliarder? Det skal jo Funcom verdsettes til med 500 tusen solgte spill

1 Like