Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ser du mer eller mindre risk med starbreeze BV eller Funcom’s BV?

Funcom har høyere risiko, men kanskje høyere oppside også hvis de får en fulltreffer.

1 Like

Helt klart, og begge er priset til suksess.

1 Like

En av de har jo suksess.

1 Like

Jeg tenkte på kommende titler. F.eks. oTWD må gjøre det bra for å forsvare dagens kurs. Som i å selge flere millioner. Jeg tror det er sannsynlig, men langt fra sikkert.

Starbreeze har ju hög burnrate nu också så det gäller ju att Raid ww2 och OTWD genererar pengar, Jag tycker den är i för tråkig trend just nu och det är ett tag innan lanseringar. Har ägt starbreeze sen 2013 men ligger för tillfället utanför. Men den ser ju översåld ut så hoppas ni träffade dippen :slight_smile:

Det er jo vanligvis lurere å kjøpe selskaper som er midt mellom lanseringene og med liten interesse, enn å kjøpe selskapet som skal lansere spill dagen etter.

4 Likes

oTWD og Payday 3 vs Conan Exiles :smiley:

Varför jag inte tycker det är hög risk i Funcom nu är pga att de visat så mkt av spelet och vilket stort intresse det är för det. Förhoppningsvis så kommer streams ikväll ge bra resultat, kommer köpa starbreeze ett par månader innan e3 då det kan bli en spännande sommar ^^

3 Likes

Ny knebøy her i dag ja

1 Like

Ja, mulig, men lurer på om det er veldig mange som tenker det samme? Jeg er litt skeptisk når alle “vet” at noe skal skje.

Men ja, den kan så klart fortsette å falle. Muligens til 14.

Jeg husker hvordan det var da jeg først kjøpte aksjer her, litt samme, men på begge sider. Folk lå i “kø”.

Jeg har lenge håpet at denne skulle få en dipp før de store spillanseringene vi har foran oss.

Var det ikke snakk om femtilappen før TWD? :wink:

Oppesiden begynner å bli fin nå, hvor mye har smilegate dratt inn? den dealen altså.