Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

ok, det var svar nok :wink:

2 Likes

SEB (ENS) største selger idag, får meg til å lure på om det kommer ny nedgradert analyse

Det var en “analytiker” som mente smilegate avtalen i seg selv forsvarte hele MCAP på den tiden, men anonym.

Er derfor jeg lurer litt, VR dealen med IMAX var jo også MEGET lukrativ, helt til de ble sidestilt eller overkjørt av HTC Vive.

3 Likes

De har en historie av å bli f** up av større partnere / kunder.

1 Like

Yep, nå skal jeg inn i SB, men som jeg har sagt en stund, den kan godt få lov å falle mer først.

Min strategi er å kjøpe litt og litt, men jeg begynner vanligvis litt for tidlig.

2 Likes

Utviklingskost vet du.

Skjer ofte her også, men nå er alle pengene reservert galskap i funcom, og AXA. Så blir ikke noe før Q4 tall kommer.

Kan bli et helt greit år hvis de får ut TWD i q4

Jeg mener totalt, grunnen til at jeg skrev hvis de får ut TWD fordi jeg regner det andre som bankers

1 Like

Jeg tror fremdeles vi ser oTWD i Q1 2018 uten at dette er veldig dramatisk, utsettelser er helt vanlig i bransjen, Blir spennnende å se om jeg får rett.

2 Likes

Bunnen ble satt der i går ser det ut som, nå skal vi i hvert fall opp en bit tror jeg.

1 Like

Begrunnelsen min er at star vil konsentrere seg fullt om å få mest ut av RAID før oppmerksomheten rettes 100% mot oTWD.

1 Like

Tror året blir helt greit selv uten TWD i q4.

3 Likes