Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Mye å glede seg til de neste to årene

16.70, skulle vi ikke ned til 15.50?

Når tror folket at Payday 3 blir annonsert? Som i at produksjonen er i gang.

For de som vil kjøpe PayDay 2 så er vel nå et godt tidspunkt :smile:

1 Like

Ble 15.70 bunnen? Oppover herfra og mot E3? :slight_smile:

1 Like

Jeg har oppdaget i chartet at det også sannsynligvis selges ned nå pga. frykt for at Q4 resultatet er dårligere enn forventet. Ref Q4 fra 2015. Da gikk kursen også ned etter dette. Så vi er nok ikke friskmeldt før en uke eller to etter Q4.

De har jo også hatt 3 spill på top15 på steam i dag så litt inntekter får de vel i Q1 også :wink:

@Onns, jeg hadde ikke sett denne før:

Vil du si noe om status på denne.

Er vel det som er litt problemet til Starbreeze for øyeblikket at det er mye usikkerhet knyttet til akkurat StarVR…?

Jeg tror det bare er å kaste den på haugen og at Starbreeze bør fokusere på spill og lage bra spill til HTC Vive da det ser ut som den leder an i markedet. HW er helt bingo hvem som vinner markedet og det kan spenne ben på hele Starbreeze om de investerer for mye i dette.

For det første er TV standardisert og for det andre er det et produkt ALLE skal ha. VR-briller er et nisjeprodukt dessverre og markedet er veldig lite. Legg til at Starbreeze nå ikke er first to market og HTC har nå solgt 140k på en måned. Så får vi se hvordan det utvikler seg når flere aktører kommer på markedet.

Starbreeze bør uten tvil fokusere på software og spill i stedet.

Hallo, det var du som nevnte TVer som eksempel? Antar da at du ikke tenker på det største potensialet til StarVR som B2B & LBE eller mener du at TVer selges mest som B2B & LBE?

Kan man finne et mindre marked enn B2B & LBE? Blir nesten litt skremt av din tro på dette. Hvor stor verdi av Starbreeze anser du at STARVR er om det skulle tas bort/selges fra Starbreeze forresten?

1 Like