Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Takk, Nozon & Presenz er B2B og LBE ja. Det er spennende selv om markedet for meg virker veldig usikkert.

John Wick kommer jo nå for Vive så det virker jo som om StarVR settet er blitt forsinket, eller skal det lanseres i 2018? Virker bare som om det er noe galt siden de er så still rundt dette headsettet.

Når det gjelder pris på Oculus Rift oppkjøpet så tror jeg kanskje Facebook har såpass mye $ at de noen ganger bruker litt mer enn de må. Det er jo Facebook det er snakk om tross alt og Oculus Rift var allerede ute med headsets på markedet, men ser poenget ditt i at dette kan ha verdi for den rette kjøper gitt at man har hw som fungerer altså.

Det jeg lurer på er hvor er StarVR headsettet? StarVR skulle lanseres ved åpning av IMAX VR senter, men det eneste dette senteret har av software kjører HTC Vive og ingen StarVR der… Skjønner du hva jeg mener? Hvor kan jeg kjøpe StarVR headsettet ?

Fant “elefanten i rommet” nå: http://www.imax.com/news/wired-inside-imaxs-big-bet-rule-future-vr

One cubicle over, I try on one of the new Starbreeze StarVR headsets. Like all good IMAX-y things, it’s spectacular. It has an incredibly wide 210-degree field of view, 5K resolution, and an ineffable sense of added presence that you just don’t get from other headsets. It’s also not fully finished yet: there’s some distinct lag in the headset, and the only content I can see is a few short videos. IMAX has plenty of high-res footage it can put into the StarVR, though, and many of its content plans will support the headset as well. But if this particular tech doesn’t catch on? So be it. “I want to be technology agnostic, and I want to be with the best of the time as it evolves,” Gelfond says. He’s careful to say he loves Starbreeze, but he’s more committed to super-high-end VR than to any particular brand or product.

De har altså headsettet her, men det er enda ikke ferdig. Mao. så er det en veldig god grunn til at HTC Vive er kommet på plass hos IMAX og han som driver stedet er tydelig ikke interessert i å vente på at Starbreeze skal bli ferdig med StarVR.

1 Like

Les mitt forrige innlegg. Skjønner nå at StarVR ikke er til hjemmemarkedet og da kun er ment for disse senterene/kino. Litt forvirrende at du sammenlignet med TVer når du da skulle ha sammenlignet med kinolerret.

Ut i fra dette reviewet er det trøbbel i tårnet for StarVR og det du kan oppleve per i dag hos IMAX med StarVR er: “a few short videoes” som lagger : /

Hvorfor får han da HTC Vive utdelt når han skal spille John Wick VR?

I’m ushered into one of them and handed an HTC Vive and two controllers. Over the next 20 minutes, I try a series of cinematic VR experiences that could accompany the next movie you see. In “John Wick: An Eye for an Eye,” […]

StarVR benyttes ikke for den er ikke ferdig…! Dato på denne artikkelen er 27/1 2017. Fail.

Må takke deg for at du fikk meg til å sette meg inn i dette forresten : )

Hahahaha, skjønner at du har fingrene ganske godt plantet i ørene vedrørende info om dette. WIRED har helt sikkert skrevet feil om dette på IMAX.COM.

Det er klart at det var planen å lansere dette til StarVR, men hva i alle dager hjelper det når settet er ubrukelig. Det er jo nå helt åpenbart hvorfor Starbreeze aksjekursen gruses, radio silence vedrørende StarVR på IMAX. Bortsett fra Starbreeze er sinte(ref en av de siste børsmeldingene) fordi IMAX senteret nå bruker HTC Vive i stedet for. Takk for at du fikk meg til å forstå problemene de står overfor i øyeblikket og det viste seg at du selv også ikke var klar over disse problemene.

Anbefaler å sjekke ut denne siden

https://ticketing.us.veezi.com/sessions/?siteToken=shk5hztnbefn62wpehsj09fh18

Jeg har absolutt sugd til meg infoen og takker igjen for det.

" Starbreeze AB have signed a retail distribution agreement with Digital Bros owned subsidiary 505 Games to bring the PlayStation®4 and Xbox One console version of asymmetrical multiplayer horror game Dead by Daylight to retail later this year. 505 Games will pay a minimum guarantee advance royalty amounting to 2,5 M USD. The retail distribution agreement excludes Asia and the Nordic territories. "

4 Likes

Så forresten denne i går Onns: https://www.youtube.com/watch?v=tIj63IlCkck

De spiller jo John Wick på StarVR så har sendt en epost til imaxvr nå for å få avklart det jeg lurer på rundt StarVR settet.