Ikke glem pd2 med de 40DLCene sine kommer til å selge helt ok i Sommer
De burde lage en PD2 Mega heist pack snart med alt!
Ja det skulle väl vara själva fan om inte så är fallet! >.< Men det ser alltid mörkast ut innan gryningen. Inte lätt att köpa när den är så negativ, när det vänder så kan det gå snabbt upp också. Bo är en grym VD som jobbar aktivt för bolaget, fullt förtroede för honom
Tankar på avslutet idag? Kan det vara en vändning efter warranterna blev knockade på 15:50 ?
De har brukt dartmetoden…
http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/050/1/2/Dartboard_Munny_by_HelloJefferson.jpg
Kan du dele hele analysen med meg?
sier de noe om når de tror OTWD kommer.
Jeg er positiv til aksjen, men hvis jeg skal være djevelens advokat er det heller negativt enn positivt at SEB har regnet med mange solgte TWD, man vil jo heller at kursmål representerer et lavt antall solgte, så blir oppsiden stor dersom de overgår prognosen.
En ting jeg likte var at de viste korrelasjon med net ent. Kan tyde på at det er aksjemarkedet generelt som har priset ned aksjenog ikke selskapsspesifikke forhold
Ja, men det var lagt opp til rimelig stor suksess slik jeg tolker det.
Förmodar att det kommer komma med någon slags synergi , tidigare ägare av pd eller dbd/raidww2 de gillar ju att crosspromota sina spel, förhoppningsvis så är OTWD så pass bra att det är en realistisk siffra, både Asien och west är ju tanken att de ska release samtidigt.
Dere vet jo at denne er priset til megainntekter hvert år. Skal mindre til at den halverer seg enn dobler seg i mine øyne.
Hva er SB sin Mcap mot Funcom sin Mcap?
? 8 tegn