Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Timing er ikke lett. Derfor er det lurt å snitte seg inn. Jeg startet dessverre å kjøpe litt for tidlig. Har bestemt meg for å gå inn med mer, men det innebærer at jeg tar fra andre poster eller gjør innskudd på kontoen.

1 Like

Edit:

@Onns eneste jeg ser er en fallende trend hvor RSI begynner å synke mot oversolgt. Men bunnen vi trodde vi så på 16 visste seg jo å være lite verd.

1 Like

Du har jo bra snitt enda? bare å kjøle pungen, sett på en TV serie så er vi over 30kr iløpet av 2018

1 Like

Har vel stort sett bare vært utsettelser i mobilavdelingen?

App-avdelingen da. Tenker på Geminose og Payday Crime War.

1 Like

Tror ikke Geminose er til mobil

Joda, det er til mobil. Se tag her:

Eller her:

3 Likes

Det stemmer, dette styres fra Barcelona, men eksterne utviklere Behaviour (samme som utviklet DbD) og BadFly utvikler mobilspillene. Opprinnelig ble Payday Crime War utviklet av CMune, men de er nå ute av bildet, men såvidt jeg vet eier fortsatt SB en liten del av CMune.

[quote]STOCKHOLM, SWEDEN (January 16, 2017) Starbreeze AB, an independent creator publisher and distributor of high quality entertainment products, today announced its opening of a new mobile production management focused offices in Barcelona. Leveraging internal competencies and the rich mobile development culture of the region, the office will manage and supervise internal mobile projects such as Geminose developed by Behaviour and PAYDAY Crime War, now under the care of BadFly Interactive.

“Starbreeze Barcelona will closely monitor the wrap up of Geminose and also focus its efforts on PAYDAY: Crime War. After a due diligence of the progress on the mobile version of our beloved PAYDAY franchise, we found a lack of focus on our product. As we want to see this game realized as badly as many of our fans, we’ve moved production to another studio, BadFly Interactive. As part of a work-for-hire partnership, BadFly have accelerated the development considerably”, said Bo Andersson-Klint, Starbreeze CEO.

Release date for PAYDAY: Crime War and Geminose will be announced at a later date.

The Barcelona studio, starting with 6 employees, will additionally focus on further developing Starbreeze existing IPs into the mobile space.[/quote]

Er det virkelig penger i mobilspill?

Spør G5 entertainment med mcap 1.6 milliarder

2 Likes

Husker såvidt et spill… angry birds… Rovio som stod bak tjente vel et par milliarder. :smiley:

Ja, det finnes noen som har tjent penger på å være de heldige som kommer i den posisjonen.

Men ser ikke at det gir noen særlig gode odds for star til å lykkes for det om.

Det er ikke bare toppsegmentet som tjener penger derfor tok jeg G5 entertainment eksempelet. Har du hørt om noen av spillene deres? De heter ikke angry bird eller candy crush for å si det sånn

1 Like

Litt av en rebound ihvertfall :smiley:

Ja, mulig, før eller senere må vel E3 rally begynne i år også?

2 Likes

Sitter dere med Star A eller b?