Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det er vel to separate spill TWD VR og TWD vanilla? @Onns

1 Like

Det er det men vi snakker jo om TWD :slight_smile: Kan jo være at @tswbeta snakker om VR spillet men det kommer vel ikke i år :

Q: What is OVERKILL’s The Walking Dead?

A: OVERKILL’s The Walking Dead is a co-op first person shooter with elements of action, role-playing, survival horror and stealth, that invites players to explore the hugely popular The Walking Dead universe, where they will play the role of survivors fending for themselves in a post-apocalyptic world dominated by flesh-eating walkers. In 2016 Washington will fall – what will you do?

Q: What is OVERKILL’s The Walking Dead VR Experience?

A: It is an experience created to showcase the technology of the StarVR project and offers a glimpse at what we aim to create in future VR-experiences.

Q: When will OVERKILL’s The Walking Dead be released?

A: OVERKILL’s The Walking Dead is currently under development by OVERKILL – a Starbreeze Studio in LA and Stockholm and will be released in 2017.

No date has been announced yet for the VR-experience.

2 Likes

Har ikke tro på mye salg pga. VR.

Betyr at jeg ikke har tro på mye salg som følge av VR støtten. Dvs. at spillet må bevise alene. Ser ut som jeg har misforstått VR satsingen her uansett. Ser at de skal lage en egen opplevelse for det senere så da kan vi bare se bort fra VR i denne omgang.

Hva med å lese litt om SB før du kommenterer neste gang?

Jeg skal hjelpe deg i gang. Trykk her: https://www.starbreeze.com

3 Likes

Star b på billigsalg?

14,65

Bunnen på linear regression kanalen er på ca 13,70 nå

I dag er det meste på salg dessverre/heldigvis alt etter hvordan man ser det. Jeg heller mot dessverre.

1 Like

Tror ikke jeg satser på det. Aksjen har nærmest “kollapset” etter messen der en spillbar versjon av RAID ble vist frem. Tror jeg venter til etter rapport eller annonsering av release-dato før jeg snitter ned.

Forstod ikke hva du satser på, hvis du har lyst til å komme med dine antagelser?

Jeg tenkte et øyeblikk på å legge inn kjøp like over 13,7, men jeg lar være.

1 Like

Det er vel nå som pessimismen rår man skal kjøpe?

2 Likes

Mulig det, jeg er bare lei av at det tilsynelatende aldri snur i STAR for øyeblikket.

1 Like

Man kan kjøpe når det har snudd? Man treffer ikke bunn, men man slipper fete røde tall underveis.

En annen strategi er å snitte seg inn. Virker greit å starte i dag.

1 Like

Helt enig! Rebounden, når den kommer vil være supersterk.

He he. Jada gode poenger, men man kan ikke snitte ned i det uendelige heller. Før eller siden har man nådd et punkt der man ikke vil putte inn mer penger. Aksjer handler også mye om god timing. Så det gjelder ideelt sett å treffe sånn noenlunde med nedsnittinga også.

Er vel uansett mer behagelig å kjøpe på 14.8 når trenden er opp enn når den er ned :slight_smile:

2 Likes