Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

GI meg en bedre forklaring?

Med pipen stappful lav spill i 2017 bør de jo kjøre superjippo, isteden er det helt stille.

Så, Starbreeze sluttet på 14,90, den laveste hittil. Teknisk, så synes ikke jeg det ser pent ut? Fundamentalt så ser det jo egentlig bedre og bedre ut å gå inn i aksjen.

Ner mot ca 14,00 innan vi ser en uppåtrekyl?

Nå virker ikke 12 kroner så langt unna lenger.

Limer inn denne igjen fra 3 uker siden

2 Likes

Så, om jeg har forstått det rett, så fikk de ikke bang-for-the-buck på E3 og dro derfor heller på Pax East? Og Pax East var 10-12 mars 2017?

Så du tror seriøst at SB planlegger en egen event på størrelse med det Paradox, bethesda, ea og blizzard gjør i samme periode som e3. men INGEN har hørt noe om det?

Tviler… Tipper de har et hotellrom i nærheten av e3, evt leier en bar en plass i sverige hvor de inviterer journalister for å vise frem noe alla det de har gjort med pd2 et par ganger.

Så du mener de skal ha et gigastort event, men de har ikke sagt et ord om det til noen… makes perfect sense. Og ingen av de eventene du nevner var særlig store ( par hundre mennesker).

Du er jo i god gang med å finne på rykter :wink:

At de skal ha et stort event :wink:

Gjør han? De har jo selv sagt de skal kjøre på med noe, og han henviser til tidligere arrangementer, så ikke akkurat unaturlig at de kjører på med noe i samme størrelse?

@onns jeg synes du svarer godt for deg, er sikkert sånn passe slitsom å være den eneste som virkelig har satset på en aksje. Jeg er interessert, men har lyst til å time kjøpet best mulig.

1 Like

De fleste her avventer jo fordi aksjen faller og manglende nyhetstrøm kan tyde på at det kan ta noe tid før det kommer en blockbuster fra SB.

1 Like

Det kommer jo litt an på hva du mener med “kan ta noe tid”, oTWD er vel planlagt for Q4 2017, og selv en utsettelse vil nok si at spillet kommer i Q1 2018, muligens Q2 2018. Så max ett år til? I mellomtiden er det noen middels store prosjekter på gang.

Vi måste ju lita på att Starbreeze har bäst koll på läget här, om de tror att ett eget event av något slag skulle ge mer exponering mot spelarna (de som köper spelen) så tror jag att det är helt rätt väg att gå.

Att börja snacka om att de ska sitta på ett hotellrum och bjuda in journalister för att visa PD2-stuff tänker jag inte ens kommentera, jag tror det var uppenbar trollning :smiley:

En reveal av otwd och andra spel på något eget event skulle säkert kunna ge ännu mer publicitet än va de skulle kunna få på E3 då alla där slåss om samma uppmärksamhet. Dessutom skrev de ju själva att de ser att E3 svalnat lite. De har “bara” 15k besökare om man jämför med typ PAX som hade 60k.

Jag tror det är helt rätt väg att gå iallafall, det är flera som valt samma väg i takt med att mässan tappat lite av sin status.

(Om 10-15 dagar, fast för ett år sedan så började kursuppgången i takt med att nyheterna började trilla in, när är det dags det här året? :wink: Snart!)

3 Likes