Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

kursutvikling som forventet på godt og vondt

2 Likes

Ikke forventet utvikling for fem flate øre.

Skulle ønske jeg hadde 100% av aksjene jeg hadde på max, ikke 50%. :stuck_out_tongue:

1 Like

jo, jeg er dessverre ikke overrasket. Jeg har tapt en formue her på å tenke litt for mye i ebit-baner og ikke innsett hvor trigger-styrt denne i realiteten er. Den må behandles som Funcom. Enkelt og greit.Denne galskapen her vil nok forstsette til E3 eller at star-ledelsen får nok og kommer med mot-tiltak.

1 Like

Det som er litt positivt nå er at det trolig er et oppkjøp på gang og da er det bra med en høy kurs siden Star skal betale med aksjer. Men dette kommer neppe før oppdelingen i A og B aksjer er godkjent.

1 Like

Ja jeg tror det er disse star er ute etter i første omgang. Spm er hva er fornuftig pris på remedy?

http://remedygames.com/

Remedy Entertainment Ltd. is a privately held developer of
state-of-the-art action games, game franchises and cutting edge 3D game
technology. Remedy is based in Espoo, Finland. Highly acclaimed games
include Death Rally, Max Payne, Max Payne 2: The Fall of Max Payne, Alan Wake and Alan Wake’s American Nightmare.

He He selger du STAR hvis de kjøper Funcom?
Funcom har enormt fremførbart underskudd og stor kompetanse på MMO…

1 Like

Kjenner du/noen til opsjonsprogrammet til STAR?
Noen skikkelige innløsning av opsjoner og/eller aksje-salg kunne lage en midlertidlig kjøpsanledning. Det er vel også strengt regulert hvilke tidsrom de kan selge i vil jeg tro. Ryddigst hvis slikt skjer rett etter rapport.

Don’t you worry… Jeg skal ikke inn. Har ikke sett 1 ting ennå som forsvarer kurser over 5 til 6 kroner.

2 Likes

Her er en oppdatering, 0 betyr sist, 0.5 er midt i lista og 1 er bestselgende av alle preorders:

2 Likes

Noen som har fått sikret seg litt gevinst her oppe? :slight_smile:

Jeg solgt dessverre for tidlig så jeg er ikke den beste til å gi råd til dere som har vært smarte og beholdt aksjene, men jeg er redd tyngdekraften gjør seg gjeldende før eller senere…

1 Like