Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

genom att vederlagsfritt tillhandahålla 2 miljoner B-aktier

Hva mener du den setningen skal oversettes som? Jeg tolker den som: “Gjennom å gratis tilby 2 millioner B-aksjer”.

De får ikke betalt noe for å gjennomføre transaksjonen.

1 Like

Det betyr at de ikke får betalt noe for å hjelpe til transaksjonen. Hvorfor ikke tredjepart ønsker å vente til de nye aksjene er registrert vet jeg ikke. Mulig for å kunne selge på markedet.

Håper han får en saftig bot

Det er han personlig som har ansvaret for å rapportere dette, men First North er ikke en ekte børs, så jeg vet ikke hvor strenge de er med dette.

1 Like

Må si jeg ser fram til at SB kommer seg vekk fra first north…

3 Likes

Er Star-b på 16.00 et godt kjøp?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Prøver å finne en grei inngangskurs.

3 Likes

Når du tror på caset er det vel greit å snitte seg forsiktig inn her?

Jeg har snittet meg inn i Star-b med 6-7 kjøp og ligger nå godt i pluss :slight_smile:

Stemningen her på 14-15 kr for kjøp var jo rimelig bra?

1 Like

Jeg er ikke all-in for å si det sånn, men synes det er et godt punkt å starte å snitte seg inn hvis man har troen på Starbreeze framover.

Det er nå viktigst at man treffer på den fundamentale analysen. Hvis man treffer der, så tjener man penger, men det kan ta litt tid hvis markedet krever at selskapet leverer gode tall før aksjen går. Jeg er nå rimelig vant til det i aksjer som for eksempel Kitron, så jeg tar det med knusende ro.

Hvis du er nysgjerrig på det tekniske, så kan du jo kanskje ta en titt i denne tråden? Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Jeg er sånn passe positiv til det tekniske i Starbreeze, og litt mer positiv til det tekniske, men jeg er langt fra skråsikker. Jeg synes det tekniske og det fundamentale legger opp til en pen rekyl, men det er strengt tatt ikke skikkelig synlig enda i det tekniske.

Alle selskaper går til slutt i grøfta så jeg vil anbefale å ha fokus på aksjen : )

1 Like