Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Har vært greit å sikre litt underveis tidligere, ihvertfall når kursen har gått på rene forventninger, som ved toppen på 25-26 kr.

jeg økte i dag ved åpning og denne gangen blir det neppe noe oppsnitting på 20+.

1 Like

Den tolkningen forsto jeg ikke, han skrev han lastet opp mer

1 Like

Riktig tolkning.

2 Likes

Denne har vel ikke blitt postet her

4 Likes

Ser det verre ut enn Payday 2 som fikk 5m nye eiere for noen måneder siden?

Så, da er det gameplay som må selge, får satse på at payday 2 spillerene vil prøve noe nytt.

Men du har jo visst at de skulle bruke diesel engine i RAID lenge så hvorfor blir du nå usikker fordi grafikken ser utdatert ut ? Burde jo ikke komme som noen bombe at grafikken ville være på nivå med PD2…

PD2 har solgt veldig bra de siste 2 månedene så hvis gameplay i RAID er bra tror jeg ikke det blir noe problem å få solgt noen kopier. Tror faktisk at de kan selge mer enn antisphere + john wick til sammen!!!

7-8m nye eiere…

3 Likes

Flirte godt av John wick/antisphere kommentaren. En fordel med utdatert grafikk er at den kjører bra på 99% av alle pc-er.

1 Like

De har nok gjort noen forbedringer selv om de er små :slight_smile: For et år siden håpte jeg fremdeles på at RAID skulle komme i 2016 og ble selvsagt skuffet. Stuntet til SB i PD2 viser uansett at gameplay er viktigere enn grafikk men er jo helt klart at RAID ikke kommer til å ha samme levetid som PD2 . Husker at SB snakket om en levetid på 2 år for PD2 og tror ikke RAID lever så mye lengre enn det. Vi ser nok RAID 2 på en annen engine i h2 2019.

BTW, det er bare 9 spill som har høyere peak i dag enn PD2.

2 Likes

Tipper det blir nærmere ett en to år pga fokus på otwd.

1 Like

Videoen hadde ræva kvalitet, men jeg likte grafikkstilen. Kartet med toget som holdt på å kjøre av sporet hadde god variasjon i hvordan ting så ut. Alt var ikke bare mørkt og skittent. Ok lyssetting osv også.

Sammenlignet med BF1 så ser det selvfølgelig ræv ut, men for et spill som koster f.eks. 20$, så er det helt ok hvis gameplayet er catchy.

1 Like

Og millioner av spillere som er sultefôret på pd2 lignende spill med ny twist