Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Siden du skrev det fryktet jeg det verste men synes ikke det var så gale jeg. Grafikken var jeg jo klar over han ville klage på.

95612 i dag.

2 Likes

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/09/06/starbreeze-ab-geminose-animal-popstars-to-be-exclusively-launched-for-nintendo-switch.html

Hvor mye har de investert i dette? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Har nok kostet mye mer enn planlagt :slight_smile: Nå mangler det bare at de snart kommer med en melding om PD crime war :wink:

2 Likes

Denne nyheten likte jeg veldig godt, et spill som burde passe veldig godt til switch.

1 Like

Det tror jeg ikke de gjør men alikevel greit for selskapet å få det ut slik at det framover genererer mer inntekter enn kostnader.

1 Like

Målet er vel å selge 10 millioner i år. Helt greit det med tanke på at det ikke er allverdens spill å velge mellom enda.

Æsj. Lukter Lego fail lang vei. Starbreeze burde heller bare kaste dette i søpla og starte på noe nytt.

De har i det minste valgt en plattform med betalingsvilje, utenom det, så har jeg synes det har luktet vondt av hele prosjektet fra dag en. Toys-to-game? Verdens vanskeligste sjanger. Bevist ved at de ikke engang kom til lansering.

Går de i pluss herfra og ut, så er jeg godt fornøyd. Skulle de nå nullen totalt sett, så er jeg ekstatisk. Går de i pluss totalt sett, så har det tatt helt av.

1 Like

geminose avskrev jeg da disney infinity ble annnonsert skulle legges ned for lenge siden.et barnespill på switch kan fungere bra det, men uten en kjent ip i bunn kan det fort bli vanskelig.

1 Like

Dagens patch får mye mer positive tilbakemeldinger synes jeg

Mest klaging fra Tyskere som ikke har tilgang på betaen

3 Likes

https://www.avanza.se/placera/telegram/2017/09/07/starbreeze-geminoses-till-switch-leksaksambition-lever-ny.html

“I en skriftlig kommentar till Nyhetsbyrån Direkt uppger Starbreeze kommunikationschef Maeva Sponbergs att ambitionen om leksaker “absolut lever”, men att bolaget precis som tidigare fokuserar på att lansera spelet först.”

Nå må de gi seg… :stuck_out_tongue:

3 Likes

Litt nervøs for at jeg ikke har lastet ferdig her og alle nyheter tolkes nå negativt, som ville blitt hausset tidligere. Kan tyde på en bunn?

Det er høy risiko nå, så hvis raid gjør det bra, så kan det godt være du ikke får timet bunnen. Hvis ikke får vi nok en ny bunn.

Hvor stor tro har du på raid? :thinking:

Hvis @Onns sine tanker om RAID er i nærheten av å være riktig tror jeg det er greit å gevinstsikre ved release. Hvis det er flere som bare skal være med på hypen og vil ut da, kan det skape en fin kjøpsanledning. Mitt langsiktige mål er fremdeles oTWD og en gang skal jeg få oppleve den releasen!

1 Like

Jeg tenker mer på sentimentet, kurs = fundamental verdi * sentiment

Kjøp når sentimentet er 0.5, selg på 2.

Og der var 100 k medlemmer passert 101395. Dette tyder på at det er en interesse for dette spillet som den globale bestselgerlista på steam ikke fanger opp (plass 301 for øyeblikket). Kan det tyde på at mange har lyst å plukke det opp på et enda bedre salg?

https://steamcommunity.com/games/414740