Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Yep og i tillegg ligger jo PD2 som regel et sted mellom #35 og #75(#56 nå) . Tror ikke jeg har fått opp PD2 på tools.garry.tv etter at det ble Ultimate edition.

2 Likes

Det var her vi gjerne skulle hatt RAID. Trodde første posten om dette var for RAID og hoppa nesten i stolen, men kom fort ned igjen i stolen.naturlig nok egentlig :slight_smile:

2 Likes

Yep blir interessant å se om det skjer noe når de kjører på med litt markedsføring.

Nå er det jo også bare 4 dager igjen av betaen og forventer nesten at de kommer med en relativt stor patch før det. Første uken hadde de 5 patcher og den siste kom for 4 dager siden. Føler uansett at en del av de tingene som har blitt fikset på/lagt til i de første patchene er ting som burde vært med da betaen startet.

1 Like

Så du føler egentlig at betaen er en beta og ikke bare en markedsføringskampanje?

2 Likes

Var det ikke samme for DbD? synes den lå lavt under nesten hele betaen

1 Like

Jeg synes det er et par ting som iallfall virker lite gjennomtenkt og man burde prøve å få vekk ting man “vet” folk kommer til å klage på før man kjører igang betaen. Tenker da f.eks at første versjon hadde minimalt med valg på hvilke oppløsninger(veldig enkelt å fikse) man kunne bruke , ikke mulig å enable/disable “depth of field” og begrenset mulighet til å justere field of view. Den siste var ikke noe jeg reagerte på men har vært en haug med kommentarer på det på forumet.

Forstår heller ikke at de lanserer en beta som er tilgjengelig i alle land utenom Tyskland. Dette burde vært klart til starten på betaen slik at man slapp å bruke ressurser hos både LGL og SB for å fikse det under betaen. Er relativt sikker på at det er andre ting de heller burde brukt tiden på :wink:

2 Likes

Årsaken til at ting virker litt forhastet er vel at dette er et mye mindre studio enn Funcom med mindre dype lommer. FOV som du nevner er jo faktisk noe som ikke går an å stille i alle spill. En typisk ting som ikke er på must-have-features lista. Sånn er det nok med resten også, de har nok brukt tid på noe enda mer kritisk.

"Raiders!

It is time for another update!

This one comes with a new RAID called “The Amber Train” we hope you will enjoy it.

It has been a crazy week, we have been hard at work at fixing issues that we have seen reported around the forums and other social channels. So there are some more things coming up soon. There will be another balance patch coming soon as well.

I know we keep saying this, but I cannot stress enough how good the feedback we keep getting is, its appreciated and we keep working away on the issues that we see popping up. Keep playing, keep reporting issues and give us your feedback, that is how RAID gets better.

Hope you guys enjoy the new RAID!
"

3 Likes

EDIT: den nye dlc’en ligger nå som #5 ( kl 19:05 )

http://tools.garry.tv/steamchart/?show=627510,381210,582600,530711,554381,700280&range=1

3 Likes

Flere positive når man leser på steam om Raid nå synes jeg

25

2 Likes

https://www.svtplay.se/video/15177580/lilla-aktuellt/lilla-aktuellt-13-sep-19-15?start=auto

Starbreeze fra 3 min.

3 Likes

Fin utvikling for dypvannsfiske

3 Likes
1 Like

Jeg har aldri hatt troen på Antisphere men jeg hadde uansett forventet at det skulle selge (mye) mer enn 10k. Litt av problemet er at de har hatt store tekniske problemer med spillet som så vidt jeg kan se enda ikke er fikset. Det er derfor ikke noe poeng å kjøre noen form før markedsføring før dette er fikset. Den siste “offisielle” infoen jeg finner om status på Antisphere er på discord :

Vedran_SoapInteractive - 08/11/2017

Hi everyone! Sorry for the delayed response. The devs are still working hard on the client lag issue. Regarding the new season, we had plans to have a new season every month. Because of this current situation, do you want to postpone the new season till the next month or do you want it to start in 3 days? Let us know what do you prefer.
While you are waiting for the lag fix, are you interested in some challenges with us from Soap Interactive?(edited)

Ingen info på 5 uker er det jeg kaller “relativt” dårlig kundeservice. Jeg har prøvd å maile Soap + sende meldinger på discord uten å få svar. På fredag kom det en oppdatering på discord fra en som hadde fått svar på en PM på facebook :

“Hey
We’re still working on the game, finishing up the console ports and creating additional content, so periodically we don’t have as much time to spend on Discord, but we’ll definitely try to be more active on Discord.”

Relativt dårlig å svare på PMs når man ikke gidder å oppdatere alle gjennom offisielle kanaler. Sendte en mail til Starbreeze for å se hva de synes om dette.

2 Likes

Dbd ligger nå som #3 på GTS :slight_smile: ( og RAID som #259 :stuck_out_tongue: )

EDIT: Raid siger oppover og ligger nå som #216 . Fremdeles dårlig men føles iallfall bedre at det nå selger mer enn half-life 2 :grin:

3 Likes

Haha godt at selskapet ikke er avhengig av Antisphere slik Gaming Corps var av Descendant

3 Likes

Plokka en del på 10.40, ble for frisyende å bare se på kursen på disse nivåene

2 Likes

Kom over denne artikkelen

noen har sitert deler av den på avanza-forumet:

"Vi tror det finns ett optimistiskt, men inte alls orimligt, scenario där både Raid: WWII och framför allt Overkill’s The Walking Dead blir riktigt lyckade. Då lär bolaget nå miljardförsäljning med rörelsemarginaler bortåt 20-30 procent och kan mycket väl värderas till 5-10 miljarder, eller mer.

I ett riktigt bra scenario har man dessutom avyttrat eller strypt kostnaderna inom VR och andra perifera satsningar. Det lär knappast hända givet det fokus som ledningen verkar ha i nuläget. Bristen på tydlig strategi och de uppenbara problemen i utvecklingen är tyvärr en bidragande orsak till att inte köpa aktien.

Vi är också lite för fega för att våga tro på att Raid: WWII kommer bli någon storsuccé givet den våg av kritik som spelet fått motta. Det är visserligen bara ett beta-test som man inte ska haka upp sig allt för mycket på. Men om Raid floppar lär aktien ta stryk och det finns då dessutom en risk att frågor kring finansieringen kan uppstå, med tanke på hur snabbt pengarna flödar ur bolaget."

1 Like