Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ser foresten at MSI forsetter å selge… 350k nettosolgt nå

Dumpet alt, det stinker for mye ass, sittet å tenkt i et halvt døgn nå.

Det slår meg også at Hitman klatret opp på top 10 med november release og pre order.

OTWD har klart 150 plass…

1 Like

Ja, dessverre. Og jeg tror at etter den mottakelsen de får nå så flytter de spillet inn i Q1 2019, de bare forteller det ikke ennå. Jeg kan ikke se for meg noe annet, OTWD er jo det viktigste produktet de har. Om ikke det er så bra som overhodet mulig når det slippes så går det rett til helvete, og det vet de.

2 Likes

Spørsmålet er jo om de har cash til det ?

Det hadde de nok ordnet uansett :wink:

Fra et hardocp sine forum kommentarer til otwd: https://hardforum.com/threads/overkills-the-walking-dead-trailer.1962312/

MEH, 0% interest. That trailer looked more like shooting fish in a barrel which may be funner. To many other good games on the radar that hold substance.

Made me want to go play some of the L4D content I never got to.

i wonder if you will be able to get some barbed wire covered baseball bat as a special weapon

So is it mission based, or an open world?

I can’t say or type ‘meh’ loud enough.

Mao, fra dette så dritt ut til litt interessert. IP-en kommer til å selge, men det ser også ut til å være det. Gameplayet kan kanskje få salget opp på brukbart nivå, men de må virkelig overraske for å få solgt bra.

Med minus 34% klarte jeg ikke dy meg og kjøpte litt på 11.15 :sweat_smile:

Holder med stoploss på 10%

1 Like

Kvittet meg med aller siste lille rest idag. Det har vært en fin tur fra 10øre og opp og ned, ut og inn, men nå får det være nok… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Ja, vet jeg tok ett spekulativt bet.
Jeg trengte litt action i hverdagen. :upside_down_face:

Jeg er også helt ute av star nå, det føles veldig rart, men er for usikker på det som ble presentert rett og slett. Skal snart på ferie til syden og har ikke anledning å følge veldig nøye med lengre.

Følger nøye med noen få dager til. Kan ombestemme meg fort.

2 Likes
1 Like

Hvis man er usikker på en aksje så er det utrolig kjipt å sitte med den når man er på ferie :slight_smile:

1 Like

Og der var spenningen over. Stoploss triggered. Jaja, følger med vidre. Går den under 10kr kan det hende jeg prøver meg på ett bet igjen.

Två jobbrecensioner från maj 2018:

"Low salaries, a lot of people are constantly leaving because of this.
Producers micro manage the whole project and because of this, decisions take up to months.
Personal development isn’t something they care about/encourage. Putting in effort and dedication is worth nothing, just do exactly what you get paid for…
Problems with development of products, because people leave all the time and they don’t care. For them it’s just “oh, another one”.
Zero effort in team building/communication, so little, that you sometimes don’t even know what is going on with the project. They don’t even tell most of the time, if someone joins the team.
The company is growing too fast, they hire a lot of people, but ignore the reasons why so many are leaving, thus creating a circle…
Zero structure in/between projects. Nobody knows what is going on in other projects, resulting in chaos. People also leave because of this.
They want to be AAA and judge employees by this high level, but most teams don’t even have a single senior artist.
No benefits to motivate to stay
Show Less

Advice to Management

Focus on building stable, experienced teams and pay them proper! If you want to brag with being in Stockholm, pay your damn employees enough money to afford it! Otherwise move back to Uppsala."

"Focus on building stable, experienced teams and pay them proper! If you want to brag with being in Stockholm, pay your damn employees enough money to afford it! Otherwise move back to Uppsala.
Management is jaw-droppingly inept. The people in charge have very little understanding of how games are designed and developed. They struck success with Payday, and now they think they can do no wrong. Rather than listening to the people they hire, they simply nod their heads and conveniently “forget” their employees suggestions. This will eventually get Starbreeze into big trouble.

Advice to Management

Listen to the people you hire. Don’t just nod your head when they’re talking – actually listen and consider what they’re saying. A company like this that is trying to expand as fast as it is can’t afford to let hubris get in the way."

Dags för er att komma tillbaka till Funcom :slight_smile:

1 Like

Wow… skal jo ta slikt med en klype salt da, men det var jo rimelig slakt.

De beste ansatte og alle investorer er hjertelig velkomne…!! :grin:

Stoploss er en fin ting. Ble ikke fristet til å prøve ett bet igjen nei… men kanskje. Hvis den faller til 8kr. :lying_face:

Oi hva er RT? Litt av en dead cat