Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Dette er noe de fleste irriterer seg over :frowning:

Side 4 på steam best selling list global, spennende å se utviklingen her

De som kjøper spillet nå får tilgang til lukket beta. det er vel gulroten her?

Players who pre-order either version will receive an assortment of in-game cosmetic skins as a bonus. As an homage to its comic book heritage, the physical steel book deluxe edition will also feature four collector cards illustrated by comic book artist Dan Panosian.

Deluxe Edition preorders will also be able to invite 3 friends to the beta (4 in total, one for yourself), while normal preorders only get 1 for themselve.

1 Like

Jeg tror dette er en skuffelse for mange. Utfra hvor lang tid det har tatt, så tror jeg forventningene lå der. Jeg synes CE ser bedre ut og det har kostet mye mindre å lage enn oTWD skulle jeg tro.

1 Like

De skiftet engine til unreal men jeg synes grafikken fremdeles er litt under pari. Men er gameplay meget bra kan dette fremdeles bli god butikk for star. Må nesten vente på mer info om gameplay. Når det er sagt husket jeg mitt første lunkne inntrykk av RAID og hvordan det gikk til slutt. Men her har man en sterk IP i ryggen for å trekke inn spillere. Det hadde ikke RAID. For å ikke snakke om antall utviklere, reklamebudsjett etc.

3 Likes

Jeg håper iallfall at OTWD får bedre AI enn RAID og at de ikke kjører beta rett før launch slik de gjorde med RAID. Betaen til RAID føltes som en alpha og når de kjørte den 1 måned før launch var det minimalt med ting de fikk fikset.

1 Like

Jeg tror SB har brukt ca. 450 mill på å utvikle oTWD. Må si jeg hadde forventet bedre saker enn det her. Spørs vel om det kommer en utsettelse her over sommeren.

Fikk uforholdsmessig mye juling i dag. Kan være en kjøpsanledning dette.

2 Likes

Har vært mye rot underveis. De har så vidt jeg husker flyttet utviklingen fra la til stockholm + skiftet fra valhalla til UE4 og det forsinker jo ting en god del. Med tanke på hvor mye de svir av på markedsføring nå tror jeg heller ikke vi ser en utsettelse.

Det er jeg faktisk usikker på og må nok se an reviews++ før jeg eventuelt vurderer å øke.

2 Likes

Jo men raid syntes jeg så ut som et forferdelig drittspill etter typ 30 sekund , skikkelig shit bricks øyeblikk.

Dette var mer meh

1 Like

Tror du kursen skal under 10 kr igjen?

Er på mobil så får ikke sjekket chartet nå. Uansett happy med at jeg solgte de siste aksjene her i går :slightly_smiling_face:

1 Like

fant denne:
Disse er nok ganske lunkne pga de ikke klarte å overleve.
og merk:
We had three of the four player slots filled, so we went into it with a handicap.

1 Like
1 Like

Side 5 nå. Ikke mye hype rundt denne enda i hvert fall.

Fikk testa spillet før idag, jeg likte det. Så aldri noen problemer med animasjonene. Frykter mange hadde håpet på mer med tanke på utviklingstid. Sb har definitivt et QA problem. Desverre lite bilder og film fra spillingen.

3 Likes

Ingenting å ai på pr hypen iallefall. Mistenker at de kommer til å dra mye nye fans til spillet.

1 Like

Er vel bare de som er supergira på closed beta som kjøper nå ( + aksjonærer;) )

De viste foresten litt på twitch nå og fikk et mye bedre inntrykk enn etter det vi fikk se i går. Blir interessant å se utviklingen i morgen.

3 Likes

Fant noe mer gameplay her

Dette ser da ikke så dårlig ut?

https://www.youtube.com/watch?v=ghckrTx1cR4

Ikke positive toppkommentarer og mulig litt høy dislike andel:

Usikker her fremdeles

1 Like

Jeg tar med @Evilfreud sin kommentar fra en annen tråd (E3 -tråden):

E3 dag 1 ferdig. Greit sliten, Testa som nevnt tidligere OTWD. Spillet var ok, men ingenting mer. Vi fikk teste 2 kart, ene kartet var ut å løse oppdrag. For å løse oppdraget måtte vi starte en generator som manglet noen deler + fuel. Selvsagt lagde vi mye lyd så zombier flommet ut over alt. Vi døde. Oppdrag 2 var å overleve en zombieswarm som angrep basen vår. Dette var også helt ok. Som standalone spill fra et annet studio hadde nok dette blitt godt motatt. Men det kommer fra SB, og det har vært utviklet i 3år. Folk forventet mer. Noe de ikke fikk , så nå er folk skuffet. Og det er forståelig. Jeg tror ikke OTWD kan gi SB nok inntekter til PD3 er klart.

2 Likes

Takk, hodepine her etter en lang dag så gadd ikke skrive det samme i to tråder.

Ser dog ut som presse som fikk mye mer tid enn oss liker spillet.

Kremt…4 år. Men hvem holder telling egentlig? :smile:

Er du fremdeles like negativ til spillet etter å ha sett litt mer gameplay?