Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Om jeg ser på rett liste nå så holdt det ikke mer enn et par timer.

Hva skal omsette for 2 mrd i 2020?

Helt sykt. Nå vil nok muligens være et jævla godt tidspunkt å shorte.

Det er en feil, så de har nok plass 1 enda. Av en eller annen grunn så har steam to varianter, 2 og 4 plass.

Er ikke det bare deluxe og vanlig versjon da?

Nei, SB selv har kommentert at det er feil. Skal være samlet.

På Steams globala topplista har två versioner av spelet dykt upp (se bild nedan) och dessa har pendlat mellan platserna ett och fem nu på tisdagsmorgonen. Bakgrunden är ett fel hos Steam och egentligen ska dessa två slås ihop till en listplacering.

Vi har talat med Steam i natt och det håller på att lösas, säger ir-chefen.

1 Like

28%. Damn. Er jo helt ananas.
EBIDTA på - 37MSEK? Hvorfor ikke øke MCAP med 600MSEK.

VOLATILITY HALT :stuck_out_tongue:

30% opp… Bare tut og kjør her.

Er du inne @onns?

Nei, jeg tenkte rasjonelt og lot være . Det er feilen jeg gjorde. :joy:

1 Like

Dette er jo bananas. Steam GTS > Rapport, så det holder også. Men vil nok tro det selger realtivt greit nå. Så spørs det hvor lenge det holder.

Idiotrally på speed dette her! Hva skjer med folk liksom?

Edit: Tenk så deilig det hadde vært å satt en short på 8.8 da!

Du tjener ikke mindre om en aksje stiger på luft eller fundamentalt grunnlag

3 Likes

Sant, det er bare så mye mye tryggere om det er fundamentalt

1 Like

Ikke overrasket. Det er håpet den stiger på. Dessverrd bortreist

Altså, pollen her avslørte jo hva som var greia,
image

image

25% her trodde ikke OTWD i det hele tatt ville klare Steam GTS, og 90% mente de bare ville klare å holde den i 1-3 dager. Fasit er jo at de er på #1 Steam GTS og jeg tipper de klarer å holde seg der en uke. Nå kjører folk kursen på hype, selv om det nå neppe er så mye fundamentalt som ligger bak. Det skal jo ikke mer enn rundt 30k solgte for å nå #1 Steam GTS. De må selge millioner. :stuck_out_tongue:


Litt for tidlig å felle dommen, folk må kunne spille/streame for at vi kan dra noen konklusjon.

2 Likes

Steam åpner om ca 3 timer. Tror det kommer til å bli review massakre…

Merkelig den liste buggen… er jo bra om de selger nesten 2x førsteplass GTS i øyeblikket. Problemet er at det kommer raskt til å falle som en stein, tror jeg da!

Good and valuable feedback tror jeg det het i rapporten :stuck_out_tongue:

5 Likes

Det jeg mener på knotete mobilsk er at så lenge spillet ca topper gts da lever håpet ommange millioner solgte. Det er først hvis den begynner å falle merkbart på gts at håpet svinner. Dette vet selvfølgelig tradere og kjører den for hva det er verdt. De ventet til rapport var ute og rapport dip i funcom 1.0 stil. Så slo de til.

3 Likes