Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jaggu var den ikke oppe å snuste på ATH idag. Jeg er spent på hva som blir presentert på E3 for å si det sånn. :smile:

Tja, jeg tipper vel krakket starter mår de skyhøye forventningene rundt E3 ikke blir møtt…

Ser jeg vekk fra salget mitt på 10.7 ( og tilbake igjen på 6.7 ) så kan jeg ikke si at jeg tjent noe særlig på å trade SB :slight_smile: Jeg hadde også planer om å kjøpe mer under 7 men fikk aldri fingen ut. Uansett så forstår jeg at folk selger på disse nivåene. Kortsiktig så er det mange aksjer som er mer interessante enn SB og ikke utenkelig at det er mulig å få kjøpt på lavere kurser om noen måneder. Blir uansett overrasket om vi skal langt ned fra dagens nivå.

2 Likes

Vet ikke om det blir kjedelig, men jeg tror resultatene kommer til å skuffe markedet

Jeg tror Q4, Q1, Q2 først og fremst vil skuffe markedet, deretter tror jeg evt hype mot Geminose veier opp for resultatet. Men jeg kan ta feil, dvs at markedet har lavere forventninger enn jeg tror på disse rapportene eller at de faktisk leverer greit og at Crimewave blir en stor suksess…

Dessverre tror jeg markedet er mer kortsiktig enn det du antyder, men det vil tiden vise.

1 Like

Jeg er helt enig i at du har den gruppen som bare ser en rakett og kjøper fordi kursen stiger og stiger…

Men så har du en annen gruppe som jeg tror overvurderer potensialet i Crimewave…

1 Like

3 Likes

Här har ni lite förbeställningar som någon på avanza satt ihop där man kan kolla hur det går på PSN också: https://docs.google.com/spreadsheets/d/15BZBvbPbALTDc69xX2SWckIIhyI90VqIi3jW13vDPBs/edit#gid=1024102499

2 Likes

Ser at det går litt bedre i SE og UK… mine grafer gjelder US.

En mulig trigger er at småsparere blir forvirret etter splitten, og tror aksjen plutselig synker i verdi og kjøper masse aksjer for det er “billig”, det kommer sikkert litt an på hvordan Nordnet og Avanza viser kursen…