Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Først må jo selskapet kuttes opp, så må jo eierforholdet rundt PD3 lisens/ip avklares. Er jo endel mennesker og selskaper som nok krever litt pant i den IPen.

Hvis de ikke fullfører season2 risikerer de kanskje en haug med refunds ?

Ser den, men jeg tror ikke det er noe særlig poeng utover det. Sett spillet på vedlikehold og rett snutene mot neste prosjekt.

De har jo også Crossfire som bør komme før pd3 siden det har vært i produksjon siden i høst ( iallefall det de har sagt ).

FÅr ikke refunds. har prøvd ;D

Ser ut som om de hadde tid til en liten aprilspøk :

De børsmeldte i allefall ikke aprilspøken sin…

2 Likes

Acer has called for a conversion of the convertible bond to shares in accordance with the terms for the convertible bond. The current debt in the bond amounts to 71 713 114 SEK including interest. The conversion price per share is 17,61 SEK and 4 072 295 shares of series Starbreeze B will be made out to Acer Inc.

Så, 72m i gjeld blir til 4m aksjer verdt 4m. Bra deal for Star :stuck_out_tongue:

1 Like

Tipper ACER ledelsen først spurte om dette forslaget var en aprilspøk.

Ja dette var mye bedre enn jeg hadde trodd. Da gjenstår det bare å få til en deal med Smilegate :wink:

1 Like

Jeg forstår ikke hvorfor de godtok 4m aksjer. De kunne vel like gjerne ha sagt 40m :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan jo være at alternativet var å ikke få noe :wink:

4m av 72m er jo praktisk talt ingenting? :stuck_out_tongue:

1 Like

Blir ikke overrasket om at det skjer noe med StarVR med fordel Acer.

1 Like

Ja, det hadde jo vært logisk, for denne konverteringen alene forstår jeg ingenting av. :slight_smile:

1 Like

Du skal se at Acer ender opp med rettighetene til headset’et :wink:

Det var det jeg tenkte utfra kommentaren din. Det er nok en god deal for begge parter.

1 Like

Så…er konkursen litt lenger unna i horisonten nå?

Ja men de må uansett få til en deal med Smilegate :slight_smile: Har troen på at de klarer det men tror fremdeles det blir stygt for dagens aksjonærerer.

Så, hvis man antar Acer fikk VR-headsettet, så får Smilegate Crossfire? :stuck_out_tongue: