Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Tror det var en del av en komplisert deal med Bo og Ulf. Ulf ville jo ikke solgt alt for billig heller og husk at Ulf var en innsider som kanskje har solgt til snittkurs 9 uten at vi vet alle detaljer rundt dette (vi vet ikke hva Bo har betalt for den delen som han har kjøpt)

2015 mente jeg - @Onns

Dette burde de vel strengt tatt meldt?

Ja, egentlig en ganske “tynn” kilde?

Er det Cmune som har lekket dette? Synes Star vanligvis er veldig gode på holde slik informasjon for seg selv til det blir meldt på en ordentlig måte til både spillere og markedet (ikke til en enkel journalist):

“According to developers, the Payday franchise will be ported to mobile sometime this year.”

Tror @onns eller noen andre må gidde å rapportere deg først.

Lol… Gidder han gidder du… Er det ikke slik dere opperer?

De eksemplene du gir der er klassisk trolling… Ta det opp direkte med eier av forumet. Sigende er at det skal fungere… :smiley:

For å gi deg et par tips også @onns. Du har uten tvil stor kunnskap om spillindustrien og har mye å bidra med, men du hadde tjent på å vært litt mere ydmyk og sympatisk. Et lite tips bare.

3 Likes

Jeg har slettet en del innlegg i denne tråden. Hvis dere har noe å utsette på modereringen eller på oppførselen til andre får dere ta det opp med meg.

7 Likes

Payday 2 Has Been Broken On Xbox One For Three Weeks

4 Likes

Broken…

Selv ikke Funcom klarer en slik fiasko launch.På tide med en virkelighetsjustering?Og nei jeg er ikke interessert i å lese noe annet tull om Overkill. Synes faktisk det at SB ikke mestrer konsol er viktigst.

Starbreeze/Overkill har nå et litt frynsete rykte på konsoll, spesielt på xbox. Først kommer de ikke med DLC-er til Payday 2 til Xbox360/PS3 (jeg vet dette hovedsakelig ikke er Starbreeze sin feil), og så slipper Payday 2 til XB1 og klarer ikke patche en større feil i spillet på 3 uker. PS4-spillerene er nok rimelig godt fornøyde da.

1 Like

problemet er at spillere husker slike tabber som dette og noen vil ikke kjøpe OTWD på xboxone pga historien til star på denne konsollen.Helt utrolig at ikke denne bugen ble fanget opp under testing.

1 Like

Det virker som det har gått litt bedre, men ser noen klager der også

2 Likes

My god, så nå sier SB pressetalsmannen at fiasko er ikke et problem for SB.

Fiasko er Fiasko. Fiasko = negativ EBIT, store nedskrivninger og derfor havarerende aksjekurs. Det er på tide med en pause i den sinnsyke hausingen du har holdt på med.